Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit jaar 1 compound box in bezit, de Partyraiser Box.
Heb toch voor de zekerheid de lonten nagekeken, en zag er netjes uit.
Vanavond moet blijken of die zonder al te lange pauzes door schiet![]()
Oplossing: gewoon EU cat.3 grote cakes tot 2kg toestaan. Met reservelont, of beter; connectors zodat je de stuntdrift van importeurs om nóg grotere bakken te verkopen veiliger maakt voor de consument. Geen onnodige platen d'r onder, zit al klei in de tubes, tenzij voor stabiliteit van bv lange zware boxen.
En kappen met die kooien/stalen banden, 't spul ontploft écht niet. Ramp voor winkelier en burger, vlijmscherp en vaak niet makkelijk hanteerbaar.
Allemaal idiote polderoplossingen die de plank juist misslaan.
Ik ben zeker een voorstander, al moeten ze wat met de pauzes doen. Merk wel dat de pauzes per box erg kunnen wisselen.
Wat een ongein die compound. Crash box van rubro zelf doorgelont van Rubro omdat ik het niet vertrouwde. Goede keuze geweest! De transbomber die "compound" was VIER KEER moeten aansteken. Wil je waar voor je geld maak dan 10 minuten van je tijd vrij om zelf de lontjes vanaf onderaan de buis te verbinden!
Wat een ongein die compound. Crash box van rubro zelf doorgelont van Rubro omdat ik het niet vertrouwde. Goede keuze geweest! De transbomber die "compound" was VIER KEER moeten aansteken. Wil je waar voor je geld maak dan 10 minuten van je tijd vrij om zelf de lontjes vanaf onderaan de buis te verbinden!
Tja compound...op zich vind ik het een goede zet..al vind ik de pauzes tussen de cakes soms net wat te lang. Als je goed je effecten kiest moet dat niet echt een probleem zijn..
Maar ik had zo ook de compound van vuurwerkdiscount, zonder enige vertraging oid. Die box ramde vol door....Eigenlijk zou je dus qua compound gewoon naar kant en klare 2 kilo blokken moeten. En waarom ook niet?