Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo allemaal! Even voorstellen.
Ik ben Bram uit Enschede en ik ben een behoorlijke vuurwerkfanaat. Ik lees al best een tijdje mee en heb besloten om nu toch maar een account aan te maken om mee te kunnen praten.
Hallo allemaal,
Ik ben Niels 35 jaar mijn beroep is heftruckchauffeur kom uit Drenthe. Tot vorig jaar was ik nog geen actief lid, maar heb wel sinds 2008 al een account. Vorige week wat dingen gepost omtrent duitse consumenten vuurwerk. En aangezien ik sinds 2008 al een account heb, en nog niet weinig gepost heb. Denk is wel zo netjes om me even voor te stellen.
Ik heb mezelf toen de nickname Mikeal gegeven..hoe ik daar bij ben gekomen>>joost mag het weten<<. Op weerfora ben ik actief als Tatanka (Onweer-online). Daar ligt dan ook mijn grootste interesse en ben daar soms ook druk mee, bezig houden met allerlei weertypes.(Het liefst onweer,storm) de wat extremere varianten dus. Vuurwerk heeft me altijd wel bezig gehouden, maar er zijn periode's geweest dat dat op een laag pitje stond.
Sinds een jaar of 2 is dat weer flink aangewakkerd door een familielid, die zelf een grote freak is. En zodoende ben ik ook weer helemaal om, dit jaar zit ik ook weer oud en nieuw bij hem uit. Ik zal dit jaar een beetje de duitse gedeelte op me nemen, en heb ook het 1 en andere aan nederlandse bestellingen lopen, en daar gaat nog wel wat bij komen.. Nou volgens mij heb ik wel genoeg verteld zo even!!
Met vriendelijke groet,
Niels