Afgelopen 24 uur extreem veel geleerd over effecten hoe men dat benoemt. Super interessant omdat ik mij een beetje schaamde op de Avond bij Haulerwijk toen iemand de opmerking maakte dat ik zocht naar een cake met tranen in de lucht. Ik zat dus in de richting te zoeken van een horse tail, time rain en waterfall en falling leafs.
Het voordeel hieraan is dat ik nu ook vele malen makkelijker kan zoeken naar effecten die ik graag wil hebben en ze beter kan combineren. Het was nu vooral veel bekijken en dan maar telkens onthouden wat ik bij elkaar vind passen en ze hier maar plaatsen in mijn draadje zodat ik de combi's kon terug vinden.
Wat ik ook merk is dat het steeds makkelijker begint te worden om de cakes te onthouden hoe die er uit zien. Ik hoop dat ik over een aantal maanden alles goed in mijn breintje heb gepropt en begin straks meer aan hoe men het maakt. Ook het stukje over welke kruid soorten en hoe de kleuren er in komen maakt het interessant, alsmede de verschillende lonten en wat daarin de verschillen zijn. Ik heb dus nog veel te leren en kan nu steeds beter op de achtergrond mijn ding doen en ben steeds minder afhankelijk van anderen om dingen te vragen.
Wat ik wel merk is dat veel effecten dicht bij elkaar in de buurt komen en soms andere benamingen worden gegeven aan dezelfde effecten of er namen zijn die nog niet standaard zijn. Ook de verschillen kunnen soms erg lastig zijn om te onderscheiden, helemaal wanneer je naar consumenten cakes kijkt die best wel volgepropt worden met verschillende effecten die daardoor niet lekker uit de verf komen.
Gisteren en afgelopen nacht ook lekker autistisch bezig geweest en ongeveer 8 uur hetzelfde nummer
https://www.youtube.com/watch?v=RYTKkypVuP0 op repeat gedraaid. Heerlijk in een focus (fiep) en lekker bezig zijn.
Las ik verhalen van mensen die een half uur over lont kunnen praten, zie ernaar uit om mee te gaan in dat soort gesprekken.

Of heerlijk praten over cakes en hoe de effecten daar uit komen en wat de kwaliteit daarvan is. Het zal voor mij dan ook vele malen interessanter zijn om in topics op het forum mee te praten zodat ik ook eens wat zinnigs te zeggen heb.
Afijn ik ga weer lekker verder neuzen.
Edit: 29 November.
Geen bumper meer en blijf nu in het laatste bericht schrijven en bewerken waar nodig.
Inmiddels echt steeds meer informatie aan het absorberen en begin ook steeds meer ideeën op te doen. Ik werk er langzaam een paar uit nu, maar merk dat het verschrikkelijk duur is allemaal (30 seconden zijn zo 100 euro of meer). Maar goed, dan heb je ook wat!
Mijn grootste probleem gaat worden dat ik verschrikkelijk veel single shots nodig ga zijn en die relatief gezien duur zijn. Ook moet ik er heel goed op gaan letten wat de hoogte en de dikte van de mine's en dergelijke zijn. Gelukkig heb ik daar nog een half jaar voor

Twee projecten gaan wel lukken en zijn niet erg ingewikkeld, twee andere projecten gaan heel erg ingewikkeld worden vrees ik.
Alvast een hint, vuurwerk is niet plat.
SVP: Niet bumpen dit onderwerp.