Statement

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 2541
Artikelnaam: Statement
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: ... gram
Aantal schoten: 60 schoten (2x30) - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Afmeting: ...
Max. tube diameter: ... mm
Stijghoogte: ... meter
Adviesprijs / Voorverkoopprijs: € 79,95 / € 69,95
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

070920171515272541%20Statement%20Boxleft_390_390.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Cake 1 is volgens mij gewoon de White Red Rebel. Die kost los 20 euro. Dan vind ik deze prijs en zelfs de freakprijs voor dit boxje wel erg hoog. Desondanks: mooi ding.

Nou daar ben ik het zo niet mee eens wat daar boven mijn hoofd staat .
Ik heb het geld er wel voor over hoor .
Want meestal ben je al gouw boven de 100 euro uit aan zo n mooie bak als deze .
thumps up wat mij betreft :thumbsup:

Eigenlijk gek dat het zo rustig is omtrent deze bak. Je ziet hem niet echt in collecties, er is nog geen straat video van beschikbaar en met slechts 14 reacties in dit topic heel erg op de achtergrond. Op basis van de videos en de prijs (ongeveer 70 euro bij vwt) zou ik het een topper willen noemen!

Eigenlijk gek dat het zo rustig is omtrent deze bak. Je ziet hem niet echt in collecties, er is nog geen straat video van beschikbaar en met slechts 14 reacties in dit topic heel erg op de achtergrond. Op basis van de videos en de prijs (ongeveer 70 euro bij vwt) zou ik het een topper willen noemen!

70 euro voor een 60sh box is echt teveel, tis een mooie box maar zoals men al eeder schreef heb je de eerste box (white red rebel) al voor 20 euro.

Ik vond deze box toch wat tegenvallen, de burst was niet echt aanwezig waardoor alles wat minder mooi overkwam dan verwacht. Alsnog geen slechte box, maar ik zou hem niet snel weer uitkiezen.

Back
Bovenaan