Stars over Vienna

Gisteren gezien op de demo van de rijswijkse/zoetermeerse vuurwerkhal, een hele mooie cake, grote boeketten harde klappen en mooie blinkers, voor deze prijs kan ik hem zeker niet laten liggen.

Ik vraag me af of dit dan wel productie is. Ik vond ´m nogal dik vergeleken met de Stars over Paris. En aangezien de Jackhammer ook een sample blijkt, dan zou ik niet gek opkijken als dit er dan ook 1 is.

Ik vraag me af of dit dan wel productie is. Ik vond ´m nogal dik vergeleken met de Stars over Paris. En aangezien de Jackhammer ook een sample blijkt, dan zou ik niet gek opkijken als dit er dan ook 1 is.

Ik heb sinds half november deze al binnen liggen in mijn bunker, dus ik acht de kans groter dat het productie is.

Wow wat een cake is dit zeg. Vanavond gezien bij de Avri en was onder de indruk.
Dikke burst, mooie uitwerkingen en voor weinig geld.

Heb je ergens nog 20 euro liggen? Bestel deze topper dan sowieso. Echt een heel mooi ding!

Dit was zeker een lekkere cake. Vooral de witte blinkers waren heel dik en de burst was ook prima. Voor de prijs waar je deze cake voor kan krijgen bij sommige freakacties kan je ´m zeker niet laten liggen!

Tip voor de mensen die nog wat budget over hebben: Bij Vuurwerk Huizen wordt deze verkocht als de "Stars over Huizen" en kost ie slechts 13,95 euri....Geen geld..

1722-Stars-over-Huizen.jpg

Deze vanavond in Vlijmen weer gezien en zeker voor deze prijs is het gewoon een topper. Eigenlijk zijn alle kleuren blink mooi uitgewerkt, alleen de rode is duidelijk minder vol.

Hele nette cake voor 20 euro. Goede burst, mooie blinkers, w-shape en een finale. Dikke aanrader!

Ging hier ook erg snel leeg. Net te snel voor het mooi want deze hadden we juist los afgestoken. Verder erg goede prijs kwaliteit in deze cake. Super veel blinkers in de finale.

Back
Bovenaan