Stars over Vienna

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1722
Artikelnaam: Stars over Vienna
Bruto Gewicht: volgt gram
Netto kruitgewicht: 317 gram
Aantal schoten: 21 schoten
Effectomschrijving: De populaire klasieker, nu beschikbaar voor het grote publiek. Statige cake, vol met grootse blink-effecten.
Max. tube diameter: volgt
Tijdsduur: 35 sec.
Stijghoogte: volgt meter
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: €24,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1722_stars_over_vienna.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Lijkt mij gewoon de stars over paris, maar die was ook al beschikbaar voor het grote publiek...beetje lesli achtige omschrijvingen...

Goede opvolger van de stars over paris hoor. Zelfde schietwijze met iets andere boeketten. Zeer grote blinkboeketten erbij met loeiharde burst. Voor zijn prijs een goede cake.

Goede cake voor die prijs. Ik vind hem niet te vergelijken met de Stars over Paris. Die cake was door zijn variatie in effecten een mini show. Stars over Vienna heeft alleen blinker boeketten, wel heel mooi uitgevoerd en met een harde burst. Goeie prijs voor een 300 grammer, heb je een mooie 21 shots cake voor.

Prima cake, prima prijs, helemaal prima. Leuk om ook eens een paar nieuwe losse cakes voorbij te zien komen in plaats van alleen compound.

Wel vreemd dat je beide zijdes in het zicht moet zetten.

Het staat er niet zo duidelijk; na het 10e schot moet je hem omdraaien. :)

Verder wel een mooie pot. Harde klappen, mooie blinkers en de veranderende schietrichting is natuurlijk leuk. Toch wel een beetje a la Paris.

Yep dat is er een om op de lijst te zetten .
Daar kan je leuke dingen mee doen voor dat geld
Top dingetje :thumbsup::thumbsup:

Ik vind m wederom heel mooi!

Hoop de Vienna, Paris en Barcelona dit jaar in de collectie te hebben :-) Mooie diverse cakes :D

Ik loop hier wel warm voor!
Mooie blinkbak voor een keurig prijsje.
Lekker wat w-shape tussendoor en geen crackling.
Niet dat ik er niet van hou maar bij deze is het mooi zoals ie nu is

Back
Bovenaan