Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Man, wat een beauty was dit. Op het einde viel een heel mooie gouden vonken regen als sterren tot op de grond. Iedereen had een big smile op zijn gezicht. Goud bleef langer hangen dan bij de Wonderfull World van Royal. Deze viel hierna dan ook een beetje tegen, behalve de mega eind salvo van 25 shots
We hadden er 2 afgelopen jaarwisseling ik had er een besteld en mn zwager had er nog eentje gekregen toen bleek dat de 4 seasons niet geleverd kon worden.
blijven echt pracht bakken dit! deden het allebei perfect, ze waren allebei uit 2013 en hadden niet dat nieuwe doorlont systeem van rubro. daarom ze allebei onderin kort aan elkaar doorverbonden met een extra snellontje erbij en weer teruggezet in de doos. werkte perfect
Thuis was (of leek) die veel beter uit de verf te komen dan bij de demo. Was echt een mooie box.
Ik had ook de King Crown with Glitter en de cakes om en om gedaan ( A , A , B , B ) Was een succes! C, C, D, D heb ik nog staan, niet aan toegekomen. Volgend jaar dan maar.