Stargazer [Compound] *NIEUW 2025*

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 2650
Artikelnaam: Stargazer
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 150 shots
Effectomschrijving: Moeite met kiezen tijdens het vuurwerk bestellen? Dan helpt Evolution Fireworks wel een handje met deze Stargazer. Deze compound heeft 150 schoten om zo veel mogelijk te laten zien. Een breed scala aan diverse verschillende maar goed uitgewerkte siereffecten vullen de lucht op. Door zijn grote aantal schoten geeft de compound niet alleen veel variatie maar ook voldoende tijd om te genieten van je vuurwerk, totale brandduur is bijna 2 minuten!
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 139,00
Voorverkoopprijs: € 125,00
Onlineprijs: € 109,00

2650_stargazer_2025.png

Dit product is o.a. te koop bij: www.vuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Ziet er mooi uit op het filmpje, crackling tails in een compound vind ik altijd mooi en deze blijven ook goed lang hangen zo te zien .

Burst klinkt goed en prima effecten voor 20mm tubes .

Nu ben ik wel heel benieuwd naar de nieuwe 30mm compounds van Evolution, in ieder geval goed om te zien dat ze de oude kwaliteit zoals we van ze gewend waren weer proberen terug te krijgen .

Laatst bewerkt:
Mooi eens een 20mm bak te zien waar wat moeite is gestoken in verschillend tempo en ietwat minder standaard effecten. Vvk prijs is dan ook nog wel te rechtvaardigen.

Leuke film.

Maar ik gok niet meer op evo 20mm. Zeker als de film er uit ziet en klinkt als 25/30mm.

Back
Bovenaan