Stardust

Afgaande op de filmpjes lijkt me dat de Stardust mooiere effecten heeft dan de CR. Betere snelheid en een finale zijn voor mij ook een pluspunt, dus ik zou voor de Stardust gaan. Maar een productfilm is altijd iets minder betrouwbaar dan een straatfilmpje en daar moeten we voor de Stardust nog een maandje of 2 op wachten, helaas...

als je even een paar posts terug kijkt dan zie je beelden geschoten tijdens de demo van hardix; lijkt me betrouwbaar genoeg :wink:

Afgaande op de filmpjes lijkt me dat de Stardust mooiere effecten heeft dan de CR. Betere snelheid en een finale zijn voor mij ook een pluspunt, dus ik zou voor de Stardust gaan. Maar een productfilm is altijd iets minder betrouwbaar dan een straatfilmpje en daar moeten we voor de Stardust nog een maandje of 2 op wachten, helaas...

Niet helemaal. Het zal best betrouwbaar beeldmateriaal zijn als je er zelf ook 3 tegelijk wilt afsteken. Was ik niet van plan, zodat ik dus maar een derde van dit geweld te zien zal krijgen.

en daar ben ik het helemaal mee eens, persoonlijk hou ik wel van potten waar behalve fluit , ook nog een leuk boeket en kanal inzit, vandaar deze genomen, samen met de amazing screamers van barely legal en de white horses van gbv, nu maar eens kijken hoe ze in het echt uit de bus komen ;)

Hij is btw 300 gram in plaats van 150. Dit staat overal verkeerd aangegeven, raar maar, volgens de aanduiding op de overdoos, waar:p

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag de cake Wave Whistler gekocht daar van was het label los.
ik trek hem er af en zie de naam stardust staat van Titanium Collection.
Iemand die weet waarom dit zo is?

Gr Wouter

Ik heb vandaag de cake Wave Whistler gekocht daar van was het label los.
ik trek hem er af en zie de naam stardust staat van Titanium Collection.
Iemand die weet waarom dit zo is?

Gr Wouter

Omdat Hardix blijkbaar ook samenwerkt of levert aan Mercurius. Het was al bekend dat de Wave Whistler een omlabeling is van Stardust, bij de mijne zit er echter geen hardix label onder. We krijgen ook wel fascinating pakketten binnen en hapinness en die grote nieuwe pakketten zijn ook omlabelingen van Hardix.
Hoop hiermee je vraag voldoende beantwoord te hebben.

Gr. Mick :bye:

Lolz, ik kreeg gewoon een Mercurius pot dus, terwijl ik het bij een Hardix dealer heb besteld :P
Zonder een ander label eronder :(
Nuja, hij was mooi :) Goede burst & boeket voor een mooie prijs :)

Nieuwe label van de Stardust;

4214_stardust.jpg

Ziet er op het filmpje vrij mager uit, maar in het echt zijn het toch aardige boeketten. Ik vind de Concerto Rosso wel net iets beter.

Hier ga ik volgend jaar zeker meer van bestellen wat een topcake. goede fluit en de boeketten zijn ook lekker groot.

Back
Bovenaan