Stairway to Heaven

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5225
Artikelnaam: Stairway to Heaven
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 19 shots
Effectomschrijving: De meeste dikke gouden en knetterende staarten welke er zijn, stijgen prachtig trapsgewijs op naar de hemel. Bovenaan deze trap verlichten goudenpalmen met blauwe kometen de hemel. De Stairway to Heaven is een unieke siercake met 19 schoten.
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: € 49,99

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

5225_stairway_to_heaven.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vond dit op de demo echt een hele leuke cake, opvallend door de langdurige en goede crackling staarten, daarvoor zou ik deze wel willen hebben.

Hierbij de film van GBV-WECO.

Die crackling tails lijken zo op film lekker dik en ze lijven lekker lang hangen.
Eens in de gaten houden deze, want als de prijs goed is kan dit echt een leuke cake zijn.

tja als je van crackling tials houd zou je misschien nog wel eens bij het goede adres kunnen zijn bij deze cake .
maar tails alleen vind ik vaak wat te weinig .
tails laten verder niks te wensen over, dus dat zit wel snor .

Opzich leuk cake, maar ik vraag me af wie dit er voor gaat betalen? Niemand toch? Hoop ik!

Ai, dat is jammer deze prijs. Cake zelf vind ik erg goed namelijk, maar 44.95 voor een 19sh potje is echt veel te veel.

Vandaag geschoten op een vuurwerk demo in Vught. Hele mooie cake (Beste van de avond) maar de prijs slaat nergens op :p

Back
Bovenaan