Staatssecretaris bevestigd: GEEN Vuurwerkverbod 2021-2022

Voor iedereen die daar nog aan twijfelde:

Vanavond (01-07-2021) is in een zogenaamd Tweeminutendebat in de Tweede Kamer gesproken over "Lopende en afgeronde zaken vuurwerkdossier (28684-660)". De Staatssecretaris bevestigd in dat debat: GEEN landelijk Vuurwerkverbod voor komend Oud en Nieuw 2021-2022!!

Waar is die vent nou gebleven... gewoon totaal onzin gelult daar in de kamer... zijn gewoon weer met ze alle voor gek gehouden en man trap er ook nog eens in...

Waar is die vent nou gebleven... gewoon totaal onzin gelult daar in de kamer... zijn gewoon weer met ze alle voor gek gehouden en man trap er ook nog eens in...
Weet niet waar je precies op doelt, maar ze heeft daar gewoon de waarheid gesproken. Op dat moment was er geen verbod voor dit jaar en op dat moment waren er ook geen concrete plannen voor een landelijk verbod. Die plannen voor een landelijk verbod zijn er overigens nog steeds niet concreet, ze zullen weer voor een eenmalig verbod gaan ivm covid en druk op de zorg. Of we het daar mee eens zijn of niet.

Weet niet waar je precies op doelt, maar ze heeft daar gewoon de waarheid gesproken. Op dat moment was er geen verbod voor dit jaar en op dat moment waren er ook geen concrete plannen voor een landelijk verbod. Die plannen voor een landelijk verbod zijn er overigens nog steeds niet concreet, ze zullen weer voor een eenmalig verbod gaan ivm covid en druk op de zorg. Of we het daar mee eens zijn of niet.

Nou corona is ook volgend jaar nog niet weg hoor als zo hoorde op de radio dus komt nu verbod komt jaar later gewoon weer terug omdat cijfer weer hoog zijn..

Word tijd dat we eens wat terug krijgen inplaats van 18.00 uur tot 2.00 uur maar gewoon 2 volle dagen haha :p

Toen ik dit filmpje zag had ik al het vermoeden dat ik het niet kon vertrouwen :p Als je ook goed luistert hoor je haar ook meerdere malen duidelijk benadrukken dat "met de huidige wet" vuurwerk weer toegestaan is, alsof zij ook al de bui voelde hangen, er werd toen door de linkse partijen natuurlijk al nagedacht over het wijzigen van die wet. Ze proberen zich nu gewoon te verschuilen achter het OMT maar er werd al langer over nagedacht.

Als men in de politiek komt met een belastende maatregel voor de bevolking met daarbij de belofte dat het eenmalig is, weet ik al hoe laat het is.

Back
Bovenaan