Staakt het vuren uitgenodigd voor bespreking 18 april 2012

Grenzen dicht voor de cobra 6 handel en dergelijken. Alhoewel ik denk dat dat weinig helpt aangezien er veel via vrachtwagens en havens binnenkomt. Die kun je nooit allemaal checken. De post is nog best tegen te houden. En dan moet je ook corruptie aanpakken , wat ook nooit gaat lukken. Zodra er geld gezien word , krijg je corruptie. Daar hoor ik niemand over.
En zorg nou eens dat overal de vuurwerkbril GRATIS is en niet 2,95 kost. Dat is van simpel plastic gemaakt en dat kost de overheid geen drol.
En maak een bril die er wat beter uitziet , dat nodigt uit om de bril te dragen. Veel willen de bril niet dragen omdat het er zogenaamd slecht uitziet. Mij boeit dat persoonlijk niet.
Ik zie ook veel vrouwen zeuren en misschien is rietveld ook wel een manwijf.

bah staakt het vuren :angry: daar zat toch ook die kerel bij die beweerde dat hij eens op handen en knieen door z'n straat moest kruipen tussen de explosies door op o&n?:bonk: letterlijk heh... dat beweerde hij...

Maarja, met dit soort figuren is er echt geen speld tussen te krijgen. Die leven in hun eigen wereld. Ze durven te beweren dat de Nederlandse wetgeving dingen toestaat op het gebied van vuurwerk die in alle omringende landen verboden zijn. Je kunt dan met een hele waslijst regels uit Belgie, Duitsland, Tjechie, Polen, Frankrijk, Italie, Spanje, en Zwitserland komen die het tegendeel bewijzen, Maar dit soort figuren reageren daar niet eens op. Heel beangstigend, wat gaat er dan om in de gedachte van dit soort mensen?

Dit zijn echt mensen die om een of andere, wellicht zelfs biologische, reden gewoon feedback negeren. Die mensen staan gewoon niet open voor dingen die niet in hun ideaalbeeld passen, heel eng is dat!

Het word al helemaal eng als je je realiseert dat er dan ook nog mensen zijn die wél normaal kunnen nadenken en discussies kunnen voeren maar die toch in de leugens en het verdraaien van de feiten trappen.

Het argument dat er in oorlogen minder oogletsel slachtoffers vallen dan op oud&nieuw is ook pure propaganda. Natuurlijk klopt dat argument wel, maar dat komt enkel en alleen omdat wanneer je in een oorlog een fucking kogel in je oog krijgt, je hoogstwaarschijnlijk als overleden gekwalificeerd word en niet als slachtoffer met oogletsel :frusty:

En als die groenlinks debielen zo erg tegen geweld e.d. zijn waarom de fuck gaan ze dan niet actie voeren tegen het feit dat Nederland een van de grootse wapenexporteurs is? We verdienen in NL bakken met geld aan militair materiaal maar daar kraait geen haan naar. Nee inderdaad, ze gaan liever de liefhebbers van vuurwerk lastig vallen :bye:

Ik krijg vaak zelfs het idee dat dit soort figuren gewoon bang zijn voor vuurwerk en daarom allemaal argumenten uit hun mouw kloppen om de gemiddelde burger mee te trekken in deze angst. Het feit dat er zoveel oogletsel slachtoffers vallen kun je zo makkelijk oplossen door winkeliers te verplichten om een gratis vuurwerkbril beschikbaar te stellen bij elke bestelling. Des noods kan dit nog gefinancierd worden door de overheid, aangezien ze ook geld hebben om de beeldende kunst van een bepaald akelig mannetje te financieren...

Trouwens jammer dat ze bij dit soort besprekingen altijd een oneerlijke verdeling hebben van voor en tegenstanders. Heel erg laf. Zorg dan op z'n minst dat de verdeling tussen voor en tegenstanders gelijk staat anders krijg je absoluut geen realistisch beeld van de hele kwestie.

Back
Bovenaan