St. Niklaas - De Sterfeesten

Zo even een klein update live from Sint Niklaas: Bijna alle 3 4 en 5 inch shells zitten in de mortieren, de singleshots blokjes fonteinen enz zijn ook reeds geprepareerd en staan klaar. Ook de 5 kleine pontons liggen op hun plek in het water.

De show gaat ongeveer 25 minuten duren. De muziek zal onder andere bestaan uit nummers van Queen, The Scorpions, the black eyed peas, en nog meer. :p

Morgen de rest vaqn de shells en de laatste zaken afwerken

Helaas kan ik hier niet bij zijn, want aan de laatste post van Jack te zien gaat Hayo weer een nieuw geprogrammeerde show schieten en dat had ik graag willen meemaken.

Helaas kan ik hier niet bij zijn, want aan de laatste post van Jack te zien gaat Hayo weer een nieuw geprogrammeerde show schieten en dat had ik graag willen meemaken.

klopt Rick er zitten een best aantal nieuwe nrs in. beloofd best een aardig leuke show te worden!

Ik vertrek over een kwariertje richting Sint Niklaas. Ik neem voor de zekerheid wel even een paraplu mee want er ontwikkeld zich een storing boven de Noord Zee, ik hoop natuurlijk dat het droog blijft.

Ik kan niks beloven kwa film momenteel aangezien ik niet weet of het regent om half 11 en hoe hard het dan zal regenen, maar ik zal mijn best doen.

Zo ben weer terug van de zuiderburen en heb een zeer leuke show op beeld staan. Het weer was gewoon goed. Ik denk dat ik hem vandaag nog online kan krijgen dus jullie moeten nog even wachten.

Ps. waar waren de andere freaks? ik heb helemaal niemand gezien?

Joo (wij, ik en 3xh) zijn ook net terug van de show.

Onze mening is als volgt:
Het begin duurde VEEEL te lang... de laserlampen waren leuk, maar die hebben we na een minuutje ook wel gezien.

Alle strobe fakkels waren zo fel dat sommige blauwe effecten helemaal weg vielen... , was erg jammer (dit ook tevens door de heldere tails)

Als we kijken naar pyromusical dan vinden wij dat ze er veel meer mee hadden kunnen doen met bijv losse tails e.d. om de 3 maten 1 tail, schiet niet echt op... al met al slecht getimed en het tempo was dus ver te zoeken.

dan de pluspunten:
wat een super kwaliteit van vuurwerk! de shells waren echt super goed die waren gebruikt! hier waren we erg enthousiast over!
wij stonden echt te kijken van de mine met crosette, erg appart!

De laatste salut was ook echt lekker, we voelde de druk op onze borst! :-)
wat was dit eigenlijk?

Al met al vonden wij het het 1.5u rijden niet echt waard..
Het was geen slechte show maar wij hadden er toch wel echt meer van verwacht.

grtzzzzz

wat was dit eigenlijk?

grtzzzzz

Een speciale salut bom of hij is van Nico of hij is van ABA. Ik vermoed de laatste.

Joo (wij, ik en 3xh) zijn ook net terug van de show.

Onze mening is als volgt:
Het begin duurde VEEEL te lang... de laserlampen waren leuk, maar die hebben we na een minuutje ook wel gezien.

Alle strobe fakkels waren zo fel dat sommige blauwe effecten helemaal weg vielen... , was erg jammer (dit ook tevens door de heldere tails)

Als we kijken naar pyromusical dan vinden wij dat ze er veel meer mee hadden kunnen doen met bijv losse tails e.d. om de 3 maten 1 tail, schiet niet echt op... al met al slecht getimed en het tempo was dus ver te zoeken.

dan de pluspunten:
wat een super kwaliteit van vuurwerk! de shells waren echt super goed die waren gebruikt! hier waren we erg enthousiast over!
wij stonden echt te kijken van de mine met crosette, erg appart!

wat was dit eigenlijk?

grtzzzzz

damn wat kan jij overdrijven!!

nu mijn eigen verhaaltje

ik vond de show toppie!
heel de dag in spanning gezeten of die wel of niet doorging
maar vond heel de dag erg geslaagd, en hard gelachen in het restaurant:D

mvg hotspot

Verslag vuurwerkshow Sint Niklaas 7-8-2010.

Na het fiasco in Duren wilde ik perse vroeg weg gaan om niet nog eens te laat aan te komen bij een show. Om 8 uur reden we hier weg en na een korte hobbelrit over de Belgische wegen kwamen we rond de klok van 9 aan in Sint Niklaas.
Nadat we betaald hadden aan de poort, betalen voor een vuurwerkshow dat is voor mij nieuw, konden we doorlopen het park op. Het park zelf zag er echt goed uit, hoop activiteiten voor kinderen, groot meer, kermis, restaurant, glijbanen en noem het allemaal maar op.

nby8tf.jpg

349f5tv.jpg

21j0oi1.jpg

Tijdens het wachten was er amusement verzorgt door vuurspuwers en shows met als centraal thema; vuur.

Was erg leuk om te zien; zijn skelettenhoofd stond in de fik.
jjv7ed.jpg

Na een stukje lopen stonden we precies in het midden van de pontons. Een mooie plek voor te kijken en te filmen.
vou05d.jpg

Aan de overkant van het meer stond de vrachtwagen van Laser Fireworks opgesteld met daarin een laser.
1o6fs7.jpg

Schuin voor ons op het strand werd de show Fire Fingers gegeven door een Israëlische vrouw.
rbgs3t.jpg

Blijkbaar had ze haar te veel. :o
2cwo6cg.jpg

Na al het amusement werd het tijd voor de show waar we voor kwamen. Het werd 22:30, het werd 22:35 en we zagen een bootje langs alle pontons gaan, het werd 22:40 en de Israëlische dame vertelde ons dat het vuurwerk even op zich moest laten wachten en dat ze een show zou geven tot het vuurwerk zou gaan beginnen. Rond 22:45 werd er een dank woordje uitgesproken voor alle sponsors en de gemeenten enz.
Hierna kon de show beginnen, de eerst 10 minuten waren meer een lasershow met af en toe eens een bommetje en wat fakkels. Na ruwweg gezegd 10 minuten begon de vuurwerkshow zelf goed op gang te komen. Het was echt goed kwaliteitsvuurwerk dat vanaf 5 pontons en 1 post vanaf de kant werd geschoten. (Ik gok 1 aangezien alle grotere bommen daarvandaan kwamen) Er zaten echt mooie beelden tussen die zich weerkaatsten op het water. De finale was echt een duidelijke finale waarbij een hoop vuurwerk de lucht in ging en het genieten was. De finale werd afgesloten met een geweldige knal!
Over de Pyromusical zelf kan ik moeilijk oordelen aangezien ik er nog dusdanig weinig ervaring mee heb dat ik er niks over kan zeggen.
De show zelf was erg leuk en wat mij betreft ben ik er volgend jaar gewoon weer bij!

De film laat helaas even op zich wachten aangezien hij 1,3 Gigabyte is en hij dus niet op Vimeo kan en ook niet op Youtube, momenteel heb ik niet de mogelijkheden om de film te verkleinen of te knippen in delen. Maar wanneer ik de mogelijkheid zie voor de film online te zetten dan zien jullie hem verschijnen.

damn wat kan jij overdrijven!!

nu mijn eigen verhaaltje

ik vond de show toppie!
heel de dag in spanning gezeten of die wel of niet doorging
maar vond heel de dag erg geslaagd, en hard gelachen in het restaurant:D

mvg hotspot

ik vind het niet overdrijven.... das onze mening, wij hadden gewoon veel meer van deze show verwacht :-) als jij hem top vond is het toch prima verder?

grtz

Back
Bovenaan