Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb je al een extra garagebox afgehuurd in Duitsland?Vandaag de dag![]()
Ik denk zelf dat je hem wel redelijk met de W-triple layer / W-shape dominator kunt vergelijken. De meer dan prima kwaliteit van de producten uit de Poema lijn schept wel wat vertrouwen in dit nieuwe product.De eerste 2 cakes schieten per 6 ipv per 9 zoals bij de Broekhoff varianten en de Mega Willows oude batch.
Alleen de laatste cake schiet per 9.
Met ruim 500 gram minder dan de Mega Willows, maar hetzelfde gewicht als die van Broekhoff maar wel schoten minder per rij vraag ik me toch af of dit wel hetzelfde spektakel oplevert.
Als je spektakel zoekt... nog heel even geduldDe eerste 2 cakes schieten per 6 ipv per 9 zoals bij de Broekhoff varianten en de Mega Willows oude batch.
Alleen de laatste cake schiet per 9.
Met ruim 500 gram minder dan de Mega Willows, maar hetzelfde gewicht als die van Broekhoff maar wel schoten minder per rij vraag ik me toch af of dit wel hetzelfde spektakel oplevert.
VertelAls je spektakel zoekt... nog heel even geduld![]()
Zit in hetzelfde schuitje.. denk toch dat die er komt!Komt erg goed over op film, dit levert wel spektakel op in de straat hoor. Budget is echt op, maar zou deze er wel bij willen hebben hoor. Prachtige compound.
Dan komt ie in deze vorm niet meer terug he? #KooiIk vind 'm vet! Maar de prijs ook... Volgend jaar maar ns in de smiezen houden.