Springwind

Echt enorm benieuwd hoe deze gaat presteren, gezien de rest van de Poema lijn moet dat goed zitten maar toch. Hopelijk snel op een demo

De eerste 2 cakes schieten per 6 ipv per 9 zoals bij de Broekhoff varianten en de Mega Willows oude batch.
Alleen de laatste cake schiet per 9.
Met ruim 500 gram minder dan de Mega Willows, maar hetzelfde gewicht als die van Broekhoff maar wel schoten minder per rij vraag ik me toch af of dit wel hetzelfde spektakel oplevert.

De eerste 2 cakes schieten per 6 ipv per 9 zoals bij de Broekhoff varianten en de Mega Willows oude batch.
Met ruim 500 gram minder dan de Mega Willows, maar hetzelfde gewicht als die van Broekhoff maar wel schoten minder per rij vraag ik me toch af of dit wel hetzelfde spektakel oplevert.
Ik denk zelf dat je hem wel redelijk met de W-triple layer / W-shape dominator kunt vergelijken. De meer dan prima kwaliteit van de producten uit de Poema lijn schept wel wat vertrouwen in dit nieuwe product.

Als je spektakel zoekt... nog heel even geduld :p

Ik moest eerst denken aan de W Triple Layer maar die had ik een dag van te voren nog gezien en zag al snel dat de effecten anders waren. Deze vond ik echt top! Goede burst, lekker tempo en de laatste salvo's zijn extra dik. Gevoelsmatig leek het tempo hoger dan die van de concurrent maar dat is volgens mij niet zo, maar dat geeft wel aan dat het niet 'saai is' wat je normaal vaak wel kan denken bij salvo's. Hij is echt geslaagd, een dik ramproduct als je dit in de straat hebt

Komt erg goed over op film, dit levert wel spektakel op in de straat hoor. Budget is echt op, maar zou deze er wel bij willen hebben hoor. Prachtige compound.

Deze stond hoog op m'n wensenlijst maar krijg nav filmpjes hierboven toch lichte twijfel... Vind hem mooi maar overtuigt mij toch niet helemaal nog..

Dikke bak hoor. Ik begreep dat er ook een behoorlijke wind stond tijdens het schieten?

Back
Bovenaan