Spring break

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 670
Artikelnaam: SPRING BREAK
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 37 schoten
Effectomschrijving: Met deze combi box heb je geen tijd voor een break! Deze 37 shots combi box met dikke effecten schieten de sterren van de hemel.
Kartoninhoud: 6/2
Richtprijs: €59,50
Voorverkoopprijs: €39,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl
670_spring_break_rubro_vuurwerk_copy.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nope hier ging wat mis, links is een cake van de magnus maximus. De spring break besloot om te vallen..

Vreemd dat er zo weinig aandacht is voor deze cake, want op film lijkt me dit een echte topper met flinke effecten! Iemand deze nog gehad?

Vond dit boxje afgelopen week echt super presteren op de demo! :)

Denk dat ik er snel even één moet reserveren :angel:

Denk dat misschien de laatste effecten te veel voor sommigen lijken op ene cruel traction (gok ik he).
Ik vind vooral die 1e cake of in ieder geval het 1e effect erg mooi qua uitwerking.

Het lijkt mij ook wel een leuk bakkie om aan te schaffen, maar zit nog een beetje in de twijfel modus wat betreft snelheid. Ook lijkt hij aangepast te zij (in positieve zin) tov de introductie.

Ik kan ook niet echt hoogte krijgen van de snelheid. Op de demo had hij een erg raar tempo.

Voor 23 euro was dit een prima box. Enige wat opviel is dat de 1ste cake 30mm tubes bevat zoals aangegeven op de doos, maar cake 2 heeft kleinere tubes. Al met al zou ik hem volgend jaar weer aanschaffen voor die prijs.

Ik had aardig naar deze uitgekeken, maar Haokan Pijnacker kon hem op de één of andere manier niet leveren. Baalde er goed van. Afgelopen zomer een flinke bestelling gedaan en alleen deze ontbrak. Als vervanger Gravity gekozen, maar ook hierbij greep ik net mis. Precies uitverkocht op het moment dat ik hem beneden af wilde gaan halen :frusty: Uiteindelijk netjes opgelost door mijn geld terug te geven. Had ik direct weer wat extra budget om I Am Fan van China Red in te slaan :D Weet iemand of de Spring Break is afgekeurd of zoiets? En dat hij daarom niet te leveren was?

Back
Bovenaan