Spot een directielid van Achmea die vuurwerk afsteekt en verdien een mooi pakket.

Het is absoluut een schimmig kartel wereldje, maar info kan Frits anoniem ontvangen.

Naja hij maakt een topic hij geeft een tegoed bon hij zet aan.
Zijn winkel staat altijd met de verkoopdagen in de schijnwerpers.
Kan ook zomaar een keer negatief zijn.
Ik zeg het alleen.
Tis een leuke actie daar niet van

Naja hij maakt een topic hij geeft een tegoed bon hij zet aan.
Zijn winkel staat altijd met de verkoopdagen in de schijnwerpers.
Kan ook zomaar een keer negatief zijn.
Ik zeg het alleen.
Tis een leuke actie daar niet van

Ik deel je mening dat het een discutabele aktie is, maar het is best goed om eens van ons af te bijten

Ik deel je mening dat het een discutabele aktie is, maar het is best goed om eens van ons af te bijten

Absoluut.
Dat is zeker zo.
Maar kijk bijv rutte iedereen bijt van zich af stemt tegen oekraine wat doet hij hij gaat ervoor en lacht het weg.
Ik wil dus zeggen deze machtige legale dieven win je het niet van.
Als de directeur daar van achmea met wat beroertjes staat.
Gaat het filmpje viraal hij stopt ze funtie en morgen werkt tie bij delta loyed

Hoewel ik het idee wel grappig vind denk ik niet dat het een al te slim idee zal zijn om een witch Hunt te organiseren.

Maar zolang het op openbaar terrein is zal de fotograaf/filmer niks strafbaars doen.

Er kwam wel een lach op mijn gezicht toen ik het las maar aan de andere kant denk ik niet dar actie iets gaat uithalen want je zal net zien dat er dan foto's naar voren komen van een afstekend Achmea directie lid die tegen het verbod heeft gestemd. En mocht het wel een voorstander van een verbod zijn dan zal het door Achmea zeker zo worden verdraaid want het blijven natuurlijk een stel boeven deze witte boord criminelen :)

Laatst bewerkt:
Pieter Broertjes zei onlangs op NPO radio dat hij vroeger zelf vuurwerk afstak. Iemand hier die mensen kent die Broertjes dat hebben zien doen?

Dit plan is zo belachelijk dat het weer geniaal is. Het zal wel om kwart voor 2 's nachts verzonnen zijn na een goede borrel.

Of wil fritsie écht dat er mensen in de bosjes gaan liggen bij die mensen met hun camera in de aanslag voor een luttele 100 euro?

Dit plan is zo belachelijk dat het weer geniaal is. Het zal wel om kwart voor 2 's nachts verzonnen zijn na een goede borrel.

Of wil fritsie écht dat er mensen in de bosjes gaan liggen bij die mensen met hun camera in de aanslag voor een luttele 100 euro?

Als je het doet, doe je het niet voor de prijs maar om ze te pakken, en eens goed de waarheid te laten zien

Nou, dat zal ze leren.

Die bestuursleden krijgen van alles over zich heen over beleggingen in de wapenindustrie, over woekerpolissen, over lage vergoedingen bij grote schades en over Bonus Malus invloed bij een vandalisme schade. En dan denk jij dat ze zich druk maken om iemand die op oudjaarsavond in de struiken ligt, met een camera in de hoop dat meneer naar buiten komt om een potje af te steken?

Binnenkort mag ik beslissen over een pensioenwaardeoverdracht van Achmea naar een andere verzekeraar. Nu heb ik niets met het NL pensioenstelsel, ik vind dat iedereen de premie zelf moet krijgen en maar zien wat die doet, maar de keuze is naar het anti-consumentenvuurwerknieuws van Achmea snel gemaakt. Overdragen naar een andere verzekeraar die handel.
Mijn advies: heb je iets lopen bij Achmea, stop dat als je de mogelijkheid hebt.

Het zou inderdaad maximaal 300 euro moeten zijn zoals jij nicknaam al aangeeft :p

wanted-dead-or-alive3.jpg

Barbaarse heksenjacht-actie.

Of wil fritsie écht dat er mensen in de bosjes gaan liggen bij die mensen met hun camera in de aanslag voor een luttele 100 euro?[/QUOT

Als jij toevallig in de buurt woont en weet dat een buurman van je bij Achmea in de directie zit en dan ook nog eens op oudejaarsavond naar buiten gaat om levens en brandgevaarlijk vuurwerk ziet afsteken voor zijn kinderen dan is een foto snel gemaakt. Al zou hij maar sterretjes afsteken dan is hij al verkeerd bezig want ze willen bij Achmea alleen maar bezigers die vuurwerk afsteken.
In de bosjes hoef je dus niet te liggen.

Back
Bovenaan