Splitting Stars

De splitting stars van evo waren echt heerlijk! Wat een sier, die magnesiumstaart is echt prachtig en het geheel voelt heel compleet. Echt een goede cake, ik hoop dat de nieuwe batch net zo is en alleen het buitenkantje aangepast is. Ik had ook nog een project van 3 tegelijkertijd maar helaas staat die niet op film. Zeker een aanrader deze!

Mooi op beeld gezet zeg! Had je die 3 gewoon recht naast elkaar staan of had je er een W shape van gemaakt? Heb er ook namelijk 3 voor het showtje en ben wel benieuwd hoe het zit met de spreiding en of de crosettes dan nog wel goed zichtbaar zijn?

Ik had ze in een soort driehoek gezet met de lonten naar elkaar, dat gaf zeker een mooi effect maar het zou nog beter zijn als je ze in een lichte hoek zet. Echt minimaal is voldoende denk ik, want door het onderlinge tempoverschil van de cakes en het relatief rustige tempo schiet het niet allemaal tegelijk. Echter is dit wel op basis van mijn herinneringen van een half jaar terug, van veel andere dingen heb ik film tot 10x kunnen terugkijken... Het staat me in ieder geval bij dat alle 3 I shape prima uit de verf kwam!

Ik vond de splitting stars van evolution een hele toffe cake. Ook met name omdat het 1 effect was en er geen mine in verwerkt zat. Ik hou heel erg van het crosette effect. Het is ook nog eens een redelijk geluidsarm effect .

Ik schoot ze zelf in w opstelling, zie 02:00 , dat waren 3x splitting stars vam evolution . Ze gingen mooi hoog en waren prachtig fel.

Ik heb dit jaar de crosette switch van magnum vuurwerk, Die is 25 shots ipv 16 en heeft ook gekleurde crosettes. Mooie opvolger lijkt me..

Ik vond de splitting stars van evolution een hele toffe cake. Ook met name omdat het 1 effect was en er geen mine in verwerkt zat. Ik hou heel erg van het crosette effect. Het is ook nog eens een redelijk geluidsarm effect .

Ik schoot ze zelf in w opstelling, zie 02:00 , dat waren 3x splitting stars vam evolution . Ze gingen mooi hoog en waren prachtig fel.

Ik heb dit jaar de crosette switch van magnum vuurwerk, Die is 25 shots ipv 16 en heeft ook gekleurde crosettes. Mooie opvolger lijkt me..

Leuke show. Welke cakes steek je na de Spiltting Stars af?

Deze gratis gekregen bij de bestelling. Hierdoor geen verwachting. Blij verrast met de uitwerkingen.

Op 08:45

Back
Bovenaan