Splitting Stars

Lijkt net of er iets teveel burst in zit waardoor de crossette uit elkaar knalt....normaal moet de crossette volgens mij ook ploppen?

Los daarvan, verder prima cake cake hoor. Wel mooi helder!

Volgens mij hebben de zilveren ook hardere burst dan de rest of lijkt dat maar zo?

Volgens mij hebben de zilveren ook hardere burst dan de rest of lijkt dat maar zo?

Dat lijkt inderdaad zo, maar net die vind ik wel ok.
Het is meer bij de anderen dat je ipv een splitsing in 4, het in 5, soms 6 staarten ziet splitsen en af en toe ook met 1 of 2 kleine spitsingen net na de burstknal.

Niet enorm storend, maar zou mooi zijn als het bij precies vier bleef.

Daarbij moet ik wel eerlijk zeggen, ik zou deze nooit per 1 schieten, maar minimaal met 3 zoals in het filmpje van genius en dan maakt al een stuk minder uit ;)

Leuk ding. Hopelijk hebben ze deze nog bij Orthen liggen tijdens de verkoopdagen. Heb nog een bon van hen liggen namelijk :p

Jammer, lang getwijfeld om deze te bestellen maar toch blij om het niet gedaan te hebben. Hopelijk wordt deze volgend jaar aangepast want het concept is wel goed.

Wat gaat er eigenlijk mis. Teveel burst lijkt het niet te zijn. Vocht of samenstelling van de sterren?

Jammer, lang getwijfeld om deze te bestellen maar toch blij om het niet gedaan te hebben. Hopelijk wordt deze volgend jaar aangepast want het concept is wel goed.

Wat gaat er eigenlijk mis. Teveel burst lijkt het niet te zijn. Vocht of samenstelling van de sterren?

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld?

Aanpassen doen we niet, want het is een topper van een crosette cake.
En wat bedoel je met concept?
En er gaat niks mis, dus verklaar je nader?

Gr
Evolution Fireworks

Misschien begrijp is het concept crosette verkeerd. Ik dacht dat de ster in vieren uit elkaar moet klappen. Dit is voor mij karakteristiek voor crosette. Op het filmpje zie ik dit niet terug. Maar kan ook aan mij liggen. Dus zou mijn bericht ook kunnen verwijderen want wil niet negatief overkomen ofzo.

Mwah, een goede crosette cake heeft sterren die zich in 4en splitsen met het bekende plopje. Bij bovenstaand exemplaar zitten er aardig wat sterren bij die zich in 6en splitsen, misschien een minder exemplaar want er zijn genoeg filmpjes waar die zeker beter presteerde!

Misschien begrijp is het concept crosette verkeerd. Ik dacht dat de ster in vieren uit elkaar moet klappen. Dit is voor mij karakteristiek voor crosette. Op het filmpje zie ik dit niet terug. Maar kan ook aan mij liggen. Dus zou mijn bericht ook kunnen verwijderen want wil niet negatief overkomen ofzo.

Hoeft niet verwijderd te worden hoor.
Nu begrijp ik je opmerking.
In principe hoort een crossette in 4 delen te splitsen.
Echter kan het voorkomen bij het persen van de sterren dat sommige poreus zijn of een scheurtje krijgen waardoor deze dan in 5 of 6 sterren uitbreken.

gr
Marchel

Deze zaterdag voor het eerst live gezien bij de demo van de vuurwerkhal. Echt een schitterend ding. Mooie heldere dikke tails, mooie kleuren en strakke crossettes. Ik ben blij dat ik deze erbij heb.

deze afgelopen jaar gehad , gewoon een zeer goede crosette cake , misschien wel de beste die er op dit moment op de markt is

Deze schoot bij mij ontzettend snel leeg, heb de crosettes amper kunnen zien :p. Was denk ik wel binnen 10 seconden weg.

Werd gewaardeerd door publiek. Vooral ook de spierwitte lichtballen.

Grote versie met nog meer vierkante split lijkt me erg mooi. En dan de heldere kleuren van de fading stars!

Back
Bovenaan