Splitting Comets

Twee jaar geleden heb ik deze cake per twee afgestoken. Dat was goed geslaagd. Dit jaar heb ik de Splitting Comets los afgestoken omdat ik maar 1 stuk had gekocht. Maar ook per stuk is het een hele goede cake met zeer speciale effecten die je een beetje tot rust brengen zonder harde knallen en met mooie effecten. De witte kleur overheerst wel, maar dat maakte de cake ook mooi af.

Bij deze ook mijn filmpje van afgelopen jaarwisseling.
Vergeet niet op 720p te kijken, scheelt een hoop.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Laat ik dan hier ook maar een filmpje plaatsen waar er 1 voorbij komt!
Meteen de eerste van de 5 potjes :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik heb hem net op de demo van Bonfireworks gezien maar hij was goed hoor.
prima kleuren en goede snelheid.
komt op mijn lijstje erg leuke/goede cake

laat ik sportief zijn,
Normaal reageer ik niet bij-op andere importeurs.(is wel zo netjes) maar goed Frits en ik bijten elkaar gelukkig niet. (we zijn Glanerbrugers)

Maar deze zag er goed uit!! ik weet natuurlijk niet welk bouwjaar het was.
Gr Wim

Hij was weer super! Viel goed in de smaak bij het publiek en natuurlijk bij mijzelf. De combinatie van een hoog tempo en verschillende kleuren maakt hem top.

Een verschrikkelijk lekker tempo en harde bursts!
De crossettes gaan hoog in de lucht en breed uit elkaar.
Het enige minpuntje van deze cake is dat die iets te kort duurt maar de prijs (30 euro) is alleszins redelijk.

Wat een lekkere bak, ik vond hem eigenlijk nog beter dan de showtime versie doordat deze witte tails bevat.

De versie's die ik dit jaar heb gezien bij showtjes hebben geen witte tail-crosette's meer en daarmee is deze bak gewoon erg mooi. Dit jaar samen met crosette-concurrenten van Cafferata en Wolff bij mij in de straat.

@Pyroguy: mooi filmpje maar zijn dat nou 2 Splitting Comets doorgelont achter elkaar of duurt die gewoon 2 keer zo lang als die ik had (18sec)?

Back
Bovenaan