Spinning UFO to TI-Salute

persoonlijk ben ik van mening dat je pas iets van een burst kan zeggen met vergelijkingsmateriaal door dezelfde filmer. of als je hem in het echt hebt meegemaakt.....

wat je wel kan zeggen is dat de effectomschrijving van geen kant klopt:
Effectomschrijving:
Red Head with Tit Crackling Tail to Ti-Salute
Lemon Head with Tit Crackling Tail to Ti-Salute
Blue Head with Tit Crackling Tail to Ti-Salute
UFO Spinner Tail with Whistling

ik heb heb niets van dit alles gezien op de film....af en toe zie ik een keer een rode comet, en een spinning tail to crackling. maar die staat niet op de omschrijving.

Verder zo op het oog een best leuk bakje denk ik.....

ik wil zelf toch eens zien hoe deze presteert, vond er wel leuke effecten in zitten zo op de film, heb er 1 gehaald en vanavond kijken hoe de knal is

ik wil zelf toch eens zien hoe deze presteert, vond er wel leuke effecten in zitten zo op de film, heb er 1 gehaald en vanavond kijken hoe de knal is

Ik ben zeer benieuwd naar jouw ervaringen wat betreft deze cake.

Iemand anders die deze heeft geschoten ?

ik heb deze afgelopen jaarwisseling geschoten, de knallen waren vrij consequent, alleen geen merkbaar verschil te horen tussen saluteknallen en sierbursts, vond hem wel redelijk voor het geld, maar na 1 keer wel gezien vind ik, had gehoopt dat de saluteknallen iets harder waren

Dit product is op onderstaande filmpje te zien op 06.20 en op 07.30 en het zijn prima cakes als ik het zo mag zien.

Back
Bovenaan