Spinning UFO to TI-Salute

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: EFC-1009-050
Artikelnaam: Spinning UFO to TI-Salute
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 974 gram
Aantal schoten: 50 schoten
Max. Tube diameter: 30 mm.
Effectomschrijving:
  • Red Head with Tit Crackling Tail to Ti-Salute
  • Lemon Head with Tit Crackling Tail to Ti-Salute
  • Blue Head with Tit Crackling Tail to Ti-Salute
  • UFO Spinner Tail with Whistling
Kartoneenheid: (1/2)/3
Richtprijs: € 59,95

spinningufo_box_web_tiny.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Eurostar Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
"Red Head with Tit Crackling"... klinkt interessant... :p :D

Maar serieus, afgaande op de beschrijving zou dit zomaar een heel leuke bak kunnen zijn...

Nog een omschrijving:

Deze spectaculaire salute cake doet de grond schudden. Dit is niet zomaar een salute cake! Het is er één die met gekleurde staarten van rood, limoen en blauw de lucht vullen met een crackling en vervolgens een oorverdovende dreun geven. Tussen de salutes door vliegen schreeuwende ufostaarten de lucht in.

Interessante omschrijving hoor, heel benieuwd naar.
Kom maar op met het filmpje.

Beste vuurwerk liefhebbers

Het filmpje van deze cake zal zo spoedig geplaatst worden

Eurostar Fireworks stelt hoge eisen aan zijn producten qua veiligheid en kwaliteit.

Tijdens het testen van deze cake in China heeft Eurostar Fireworks deze afgekeurd.

De fabriek is nu druk bezig om een nieuwe sample cake te fabriceren, wanneer alles in orden is zal deze video online gezet worden.

Met vriendelijke groet

Peter

Eurostar Fireworks stelt hoge eisen aan zijn producten qua veiligheid en kwaliteit.

Tijdens het testen van deze cake in China heeft Eurostar Fireworks deze afgekeurd.

De fabriek is nu druk bezig om een nieuwe sample cake te fabriceren, wanneer alles in orden is zal deze video online gezet worden.

Met vriendelijke groet

Peter

Beste Peter, is hier al meer duidelijkheid over?

Met vriendelijke groet

Peter

Dat zat ik mij ook net af te vragen, ben hier wel reuze nieuwsgierig naar

Het blijft wel heel stil rondom deze cake, maar eigenlijk ook rond heel eurostar. Laatste activiteit op het forum van hun was alweer 19 september. Hopelijk komen ze snel met beeldmateriaal want deze staat op mijn lijstje en die wil ik eerdaags afronden :)

Met vriendelijke groet

Peter

Peter, al iets bekend omtrent deze cake ?

Denk dat ze hem niet op tijd over zee krijgen, china kan de vraag niet aan.... aangezien ze in September de afkeur verricht hebben, zal dit product wellicht gezien de knaldiscussie nooit op de markt gaan komen.

Voor sommige wellicht geen "leuke" bron,maar in een filmpje op YouTube wat ik gisteren voorbij zag komen van xtremerides,werd vermeld dat deze cake vanwege tegen vallende effecten dit jaar niet zal verschijnen op de markt.
Voor wat het waard is,ik heb bij twijfel toch maar besloten het hier even te melden,doe ermee wat je wil.

Tijgernootje waar baseer jij deze info op ?
;) als je R bedoeld hij zegt letterlijk hier is geen video van maar zal wel te koop zijn ;) .

Back
Bovenaan