Spinning Salute

Ik vind het wel een apparte cake,
Harde knallen.. ach wat boeit het ook, je hebt een mooie cake in huis!
dan mag het wel een knal cake zijn, maar niet iedere cake waar knal bij staat, hoeft hard te knallen!

Haha, alles op z´n tijd. Zal bij de volgende update het filmpje online zetten:wink:

Edit:
movie

Damn ,alle flash ploft er gewoon uit. En bij andere filmpjes zie ik weer dat ze keihard knallen , lijkt wel alsof er op demo filmpjes ineens een super pot word afgestoken. Maar bij straat filmpjes valt het ding hard tegen van tail tot de knal :(
Nu ga ik hem zeker niet kopen , pas als ik zekerheid heb dat hij goed gaat wel.

bij winkeliers demo's ja, bij de consumenten demo's worden gewoon de artikelen geschoten zoals die ook aan de klant worden verkocht

vanwege het Secret Salute debacle bij Rubro een hele slimme zet van Zena om juist nu een salutecake in de aanbieding te gooien...

Die E 14,- waar het met korting in olen op uitkwam kan het nooit een miskoop zijn. Maar voor de normale prijs koop ik em echt never nooit!

Gratis zou ik niet eens weten wat ik ermee moest...nou ja; afsteken, maar niet rond twaalven. Zag deze nog in veelvoud in de show van Vuurwerktotaal Hoogkerk en die flopjes die d'r uitkomen zijn ronduit schaamachtig... Haalt nog geen chili con carne ontlading zeg maar :D

Wat een vreselijk slechte cake, zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt, spinning? NEE salute? NEE..

haha wat een kansloze cake is dit.. dat het nog word verkocht ook schandalig dit product..

Deze cake ook gehad! wat een DROEFTOETER was het! Kansloos gewoon! Slechtste product dat ik ooit gehad heb van Original! En normaal betaal je voor deze triestbak gewoon 38,50. Gelukkig heb ik hier maar E 14,- voor betaald maar das eigenlijk nog teveel. Had in ieder geval goede spinners verwacht met een leuke knal geen flop pot.

Blamage van 2012-2013!

Ik had er ook twee en ook ik vond ze zwaar tegen vallen, helaas want ik dacht twee grote vette cakes te hebben gekocht wat ik normaal gesproken niet doe. Spinners konder er echt net aan mee door maar de knallen waren gewoon dramatisch.

Ik heb dit flutding 4 jaar geleden ook gehad. Wat een kansloos ding was dat. Veel karton voor veel geld.

nu een tientje bij haokanvuurwerk, dus ik heb wel genomen, voor die prijs altijd goed:)

Ja toch, laatste jaarwisseling vielen ze mij ook behoorlijk tegen. Maar misschien hebben we een goed productiejaar en anders moeten we het maar van de spinning tails hebben :wink:

Back
Bovenaan