Spinning Salute

De spinning tails in deze cake waren in orde, mooi vol een zoefde redelijk lang door.In ieder geval een stuk beter als in bovenstaand filmje.
De knallen vallen tegen en zijn vergelijkbaar met een gemiddelde consumentenpot.
Al met al veel te duur beter hadden ze er nog een siereffect ingestopt voor deze prijs, want van de knallen moet deze het niet hebben.Desondanks viel hij bij de toeschouwers wel in goede aarde maar dat was meer vanwege de spinning tails.

Die spinning tails op het filmpje zijn echt de beste die ik tot nu toe heb gezien in NL consumenten vuurwerk, als er nu nog een goed boeket of klap uitkwam zou het een topper zijn.

Als ik het filmpje van kaboom zie kan ik alleen maar concluderen dat de spinning salute een regelrechte topper is.
Wat een prachtige draaikolken zeg. En de saluteknal komt bij mij redelijk tot goed over.

Als ik het filmpje van kaboom zie kan ik alleen maar concluderen dat de spinning salute een regelrechte topper is.
Wat een prachtige draaikolken zeg. En de saluteknal komt bij mij redelijk tot goed over.

Wacht maar tot je mijn filmpje ziet(rond september), dan heb je een totaal andere conclusie. Wat een kl*te cake was dit zeg. 44 euro betaald voor een paar spinning tails. De knal was meer een plof of ontbrak geheel. Mischien had ik net een verkeerde versie, maar ik kan hem niet aanraden.

dit is echt het geld niet waard!
wel mooie tails wat top is maar om dit nou een salute bak te noemen....
NEE DAT NOOIT

Als ik zo die filmpjes bekijk, is het meer een tailbak dan een salute bak. De combi is natuurlijk prachtig, maar niet erg goed uitgevoerd, als ik het hier zo hoor.

Ik heb hem niet gehad. Ik wil dit effect graag in mn showtje met O&N volgend jaar. Alleen als ik de reacties zo hoor kan ik dat beter niet doen.

Ik vraag me echt af hoe hard de knallen zijn. Zijn ze vergelijkbaar, slechter of beter dan de patriot launcher van Zena?

Wacht maar tot je mijn filmpje ziet(rond september), dan heb je een totaal andere conclusie. Wat een kl*te cake was dit zeg. 44 euro betaald voor een paar spinning tails. De knal was meer een plof of ontbrak geheel. Mischien had ik net een verkeerde versie, maar ik kan hem niet aanraden.

Waar blijft dat filmpje dan?:p

Zoals ik hem zie in de filmpjes wordt ik er best blij van, maar jullie reacties zijn niet echt positief.

Mmm.. misschien met een leuke korting toch maar eens overwegen deze aan te schaffen.

Zo van een afstand gefilmd lijkt het nog heel wat.
In de auto zit je weliswaar droog, maar dan mis je toch de details een beetje, haha!
Ik stond er gisteren dertig meter vanaf en werd er niet warm van.
De Daybreak van Dynasty heeft mooiere spinners én een hardere burst, en kost nog aanzienlijk minder ook.
Need I say more?

Deze cake viel me een beetje tegen, het tempo ontbrak en de knallen waren wat dof en niet te hard. Het spinning-effect was het enige postieve aan deze cake, er zijn hardere/mooiere knalcakes op de markt.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan