slauger VWC lid 9 jan 2023 #228 Beastmode zei: Headshot lover Klik om te vergroten... Deze past hier ook perfect onder (boven)
Pyromun VWC lid 9 jan 2023 #229 slauger zei: Deze past hier ook perfect onder (boven) Klik om te vergroten... Jou avatar en nickname wordt er anders ook niet vredelievender op
slauger zei: Deze past hier ook perfect onder (boven) Klik om te vergroten... Jou avatar en nickname wordt er anders ook niet vredelievender op
Torrr VWC lid 9 jan 2023 #233 Ligt graag met een cocktail op het strand en het liefst onder een palmboom
magnolia VWC lid 9 jan 2023 #234 Wat ik van het afbeelding van mijn boven buurman vind !? Ik het idee dat hij zijn kop er goed bij houd . Of te wel kop dr veur
Wat ik van het afbeelding van mijn boven buurman vind !? Ik het idee dat hij zijn kop er goed bij houd . Of te wel kop dr veur
Torrr VWC lid 9 jan 2023 #237 Vind naast vuurwerk ook Snorlax leuk ## voor Wesley : dat hij een modje is van VWC
Pyromun VWC lid 10 jan 2023 #239 Iets met een mislukte raketlancering in West Europa? Overigens ziet jou raketje er prima uit Typmyp
Torrr VWC lid 10 jan 2023 #240 Heeft of had graag in het leger gezeten en heeft deze kist nu naast zijn bed staan