Speed

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1623
Artikelnaam: Speed
Netto Kruitgewicht: 360 gram
Aantal Schoten: 36 schots
Effectomschrijving: lichtkogels schieten van links naar rechts en spatten uiteen in gouden boeketten!
Tijdsduur: 28 seconden
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 27,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1623_speed_kopie.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik hoop voor Wolff dat de linker cake scheef stond anders gaat hij niet door de keuring komen met deze schiethoek. Verder wel een prima cake voor die prijs.
greetzz

Iemand bij toeval een filmpie van de straat?! Lijkt me een prima waaier verder. Zag deze nog ergens in de uitverkoop nl. dus ik was benieuwd naar beeldmateriaal van afgelopen O&N! Op YT niets kunnen vinden!

Iemand bij toeval een filmpie van de straat?! Lijkt me een prima waaier verder. Zag deze nog ergens in de uitverkoop nl. dus ik was benieuwd naar beeldmateriaal van afgelopen O&N! Op YT niets kunnen vinden!

iets beter kijken.

Geen top filmpje

Ik heb er 1tje besteld een waaier voordat geld in de uitverkoop kan geen miskoop zijn. Op het filmpje zie je wel dat het kleine boeketten zijn.

Ik heb deze gekocht later komt filmpje :D
Jammer dat hij duurder is gemaakt.

Back
Bovenaan