Markiemark
VWC lid
Snap ik voor jou beetje magertjes he 2 stuks van een rammer hahaEen 3e wil ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Snap ik voor jou beetje magertjes he 2 stuks van een rammer hahaEen 3e wil ik
Je kent me ondertussenSnap ik voor jou beetje magertjes he 2 stuks van een rammer haha
Doen man!Ja na het zien van dit filmpje kriebelt het wel om nog een 2de te bestellen
Wel weer 135a140.euroSnap ik voor jou beetje magertjes he 2 stuks van een rammer haha
ik knal waarschijnlijk na de spectacle, 2/3x een transbomber er achteraan en daarna de rebel (als finale)Wat zeggen jullie, transbomber er achter plakken of doet dat afbreuk?
Ik doe 2 spectacle 320 tegelijk met 2 crackle king en daarna 3x transbomber met 2x super skreech.Wat zeggen jullie, transbomber er achter plakken of doet dat afbreuk?
Baas boven baas.. not fairIk doe 2 spectacle 320 tegelijk met 2 crackle king en daarna 3x transbomber met 2x super skreech.
Gaat nog wel paar keer wijzigen eer het de 31e is denk ik hahaha.Baas boven baas.. not fair
Lekker weer naar binnenIk doe de spectacle 320 om 1800 uur en daarna eet ik een oliebol.
Ik zou t andersom doen, niks geeft meer dat oud en nieuw gevoel dan met vieze vette klauwen je aansteker vastpakken....Ik doe de spectacle 320 om 1800 uur en daarna eet ik een oliebol.
Een oliebol eten met een hand die naar kruit ruikt is ook niet verkeerd!Ik zou t andersom doen, niks geeft meer dat oud en nieuw gevoel dan met vieze vette klauwen je aansteker vastpakken....
Einde is heerlijk
Zaterdag is op een besloten demo een heleboel van onzen nieuwe producten geschoten! In deze snelle telefoonvideo zie je de 7026 Spectacle Show 320. Meer en betere beelden volgen snel!
100% Productie, zo uit de bunker naar Duitsland.
WAT EEN BEUKER!