Special Willow Star

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 45166
Artikelnaam: Special Willow Star
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2KG
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: ...
Tube Diameter: 30mm
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

Nu te bestellen voor €115 met 2 gratis cakes waarvan 1 van 30mm.
Geen verkeerde prijs.

Lijkt mij een erg mooie box!

Deze stond nog wel op de wensenlijst maar loop er niet echt warm voor..
Heb vorig jaar alle 3 de 30 mm boxen gehad van outlet.
De effecten zijn misschien wat saai en veel van hetzelfde maar eerlijk waar, ze klappen heerlijk! Het filmpje wat je hier boven ziet, is dan ook een straatfilm en zo te zien geschoten op een open veldje met de harde wind van vorig jaar. Bij mij in de straat zagen de effecten er een stuk beter uit.

Deze vandaag meegenomen bij Valk als dagaanbieding voor €99. Net gestookt en positief verrast. Flinke burst, brede boeketten en zeker weten op de lijst voor volgend jaar!

Mooie box met goede uitgevoerde salvo's. Tempo tussen de cakes was soms net een halve seconde te langzaam. Burst en boeketgrootte zoals je mag verwachten van een 30mm. Toch vond ik 'm wat te eentonig en zal deze denk ik niet nog een keer nemen. Voor de prijs een top blokkie! Leuk om een keer gehad te hebben.

Deze heb ik niet zelf gestookt, maar volgens mij was de gehele winkel specifieke reeks (oa Valk en VW Discounter) kooiloos, maar wel goed qua burst.

Is dus wel filmpje en import van een jaar geleden...afgelopen jaar was nieuwe batch die goed moest zijn en volgens bericht hierboven ook wel als productfilm was

Back
Bovenaan