Special one

Koala

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Special One
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €110

special_one.png

Gevonden op de site van Kuiper (winkel special??). Of een nieuwe special box?? Mooi ding in ieder geval!

Hetis een special omdat er eindelijk eens een compound niet helemaal volgepropt is met 1000 en 1 effecten.

Ik vind rood en wit een erg mooie combi. Lekker tempo ook. De fluiters vind ik mwoa. Ik had liever rauwe fluiters (in salvo’s) gehoord.

Als het een nieuwe specialbox is baart de adviesprijs (110) me wel zorgen, met name als ik deze afzet tegen de adviesprijs van de andere specials (80). Volgens mij is dit ook 25mm. Ik zie op het filmpje niets terug dat lijkt op 30mm (maar ook niets dat lijkt op een sample gelukkig :D )

Ik vind rood en wit een erg mooie combi. Lekker tempo ook. De fluiters vind ik mwoa. Ik had liever rauwe fluiters (in salvo’s) gehoord.

Als het een nieuwe specialbox is baart de adviesprijs (110) me wel zorgen, met name als ik deze afzet tegen de adviesprijs van de andere specials (80). Volgens mij is dit ook 25mm. Ik zie op het filmpje niets terug dat lijkt op 30mm (maar ook niets dat lijkt op een sample gelukkig :D )

De fluiters zijn van een ander product, chinees filmpje he :bonk: maar volgens mij is het een winkel special en hij wordt aangeboden voor 69,95

Als je goed kijkt, lijkt het ook wel of Kuiper 2 zwarte blokken tekst over de bestaande tekst heeft gezet. Ook valt het mij op dat het lijkt of het in salvo's van 10 gaat. Dat is dan weer anders dan de specials (welke 4x 25sh cakes zijn). De adviesprijs van 110 is ook fors hoger dan die van de specials (80). Bijzonder product, en nog nergens anders zien verschijnen.

Back
Bovenaan