Special Forces [Compound] *NIEUW 2025*

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 2680
Artikelnaam: Special Forces
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 432 shots
Effectomschrijving: Met een knipoog naar een welbekende oude topper, de EVO Force One, heeft de vuurwerkfabriek van Evolution Fireworks deze nieuwe set Special Forces ontwikkeld. Deze compoundset bestaat uit drie delen van ieder 144 schoten in 25mm tubesize. Het totaal van deze complete vuurwerkshow zit hierdoor op maar liefst 432 schoten! Dit is gewoon puur genieten!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/3
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 499,00
Voorverkoopprijs: € 399,00
Onlineprijs: € 375,00

2680_special forces_2025.png

Dit product is o.a. te koop bij: www.vuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Akelig stil op het waarschijnlijk laatste pronkstuk van Evo topic.
En meteen maar een ongezouten mening. Vind er niet veel aan. Zeker wel een paar mooie stukken en combinaties (oa 1.25) maar ik mis de ziel van Evolution er in. Had gehoopt dat er binnen de mogelijkheden van nu er een unieke bak had gekomen. Een Evo Force One achtige rammer. Een waardig afscheid van een merk dat tot de overname voor Nederlandse begrippen topkwaliteit leverde. Mooi is deze zeker, maar in dit prijssegment, met de reputatie van wat ooit was, springt hij er niet uit.

Ik hoor zelfs een zwakke burst en ploppers. De spreiding ziet er op veel momenten ook niet best uit. Slechte/inspiratieloze opbouw, geen innovatie in de effecten, mengelmoes van heel veel maar het is niet net niks; het is niks. Evo is (al heel lang) niet meer. Sorry dat ik dat (alweer) moet constateren, Marchel. Ik heb je nog altijd hoog zitten gezien de top jaren van Evo.

Ik hoor zelfs een zwakke burst en ploppers. De spreiding ziet er op veel momenten ook niet best uit. Slechte/inspiratieloze opbouw, geen innovatie in de effecten, mengelmoes van heel veel maar het is niet net niks; het is niks. Evo is (al heel lang) niet meer. Sorry dat ik dat (alweer) moet constateren, Marchel. Ik heb je nog altijd hoog zitten gezien de top jaren van Evo.
Helaas moeten we in Nederland roeien met de riemen die we hebben.
Dat betekend ook, hoe cru het ook klinkt de focus niet meer op Nederland ligt!
Je moet het zien als een top kok welke het moet doen met te weinig of niet de juiste ingrediënten en een kapotte keuken. Hij doet zijn best maar hij zal geen Michelin ster verdienen.
En het probleem in Nederland is de starre overheid die alleen maar kan verbieden, inperken en beperken ook al werkt dit averechts.
Dit is dus ook niet iets waar GBV schuld aan is maar de overheid welke nog steeds niet in wil zien dat het beleid van de laatste jaren niet werkt.
Het vuurwerk is niet slecht, maar ook niet onderscheidend.
Ook is het natuurlijk afwachten wat bederft het wel of niet doorgaan van een verbod in Nederland en wat dit gaat betekenen voor de licentie.
Maar laten we er eerst maar een wisseling van maken als mogelijk de laatste en dan verder gaan kijken wat de mogelijkheden zijn qua verbetering op de 5% regel.

gr
Marchel

gr
Marchel

Je moet het zien als een top kok welke het moet doen met te weinig of niet de juiste ingrediënten en een kapotte keuken. Hij doet zijn best maar hij zal geen Michelin ster verdienen.
En het probleem in Nederland is de starre overheid die alleen maar kan verbieden, inperken en beperken ook al werkt dit averechts.
Dit is dus ook niet iets waar GBV schuld aan is maar de overheid welke nog steeds niet in wil zien dat het beleid van de laatste jaren niet werkt.
Ook is het natuurlijk afwachten wat bederft het wel of niet doorgaan van een verbod in Nederland en wat dit gaat betekenen voor de licentie.
Maar laten we er eerst maar een wisseling van maken als mogelijk de laatste en dan verder gaan kijken wat de mogelijkheden zijn qua verbetering op de 5% regel.

gr
Marchel

gr
Marchel
Ik waardeer het dat je weer eens van je laat horen! Helaas niet het bericht waar ik op had gehoopt, maar dat terzijde. ;)

Laatst bewerkt:
Tja onwijs jammer dat de focus op het buitenland ligt. Eerlijk is eerlijk is het volgens mij niet pas dit jaar dat dit zo is. Waar mij collectie jaren geleden compleet uit evo bestond is dat al jaren niet meer aan de orde. Begrijp dat jullie de keuze voor het buitenland maken. Hierdoor gaat mijn keuze naar andere merken die nog wel hun focus (iig dit jaar) op Nederland hebben liggen en met nieuwe/orginele producten komen. Misschien volgend jaar als ik oud en nieuw in het buitenland ga vieren, zoek ik misschien weer eens Evo op.

gr
Marchel

gr
Marchel
Bedankt voor het bericht, het is inderdaad jammer dat het zo loopt. Heb veel van Evolution gehad, maar laatste jaren wel minder. Afgelopen jaarwisseling nog de 3X Heaven gestookt, was toch wel een top bak!

Welke producten hebben jullie dan speciaal ontwikkeld voor het buitenland alle aangemaakte producttopics zijn voor de Nederlandse markt namelijk.

Back
Bovenaan