vuurwerkduiven VWC lid 21 jan 2017 #21 Ligt het aan mij of is de straat versie echt compleet anders dan de china film ? een beetje verschil oke maar dit is echt een wereld van verschil ...
Ligt het aan mij of is de straat versie echt compleet anders dan de china film ? een beetje verschil oke maar dit is echt een wereld van verschil ...
Scav VWC Moderator Forumleiding 10 sep 2017 #23 Product is m.i.v. versie 2017 aangepast naar een compound box
5pyroman5 VWC lid 29 sep 2017 #25 adviesprijs is €20,- omhoog gegaan, compound is ook duurder om te laten maken dus dat verklaard de prijsstijging wel
adviesprijs is €20,- omhoog gegaan, compound is ook duurder om te laten maken dus dat verklaard de prijsstijging wel
S Subarashii VWC lid 29 jun 2019 #26 Bij deze mijn inbreng van alleen het product, niet de uitwerking ervan: Ik heb er zeer zeker van genoten en is voor mij voor herhaling vatbaar. Het begin en het eind gingen tegelijk af, vermoedelijk door vonken.
Bij deze mijn inbreng van alleen het product, niet de uitwerking ervan: Ik heb er zeer zeker van genoten en is voor mij voor herhaling vatbaar. Het begin en het eind gingen tegelijk af, vermoedelijk door vonken.