Special#5 Dragon Eggs with Crackling Mine

Ergens in Zutphen staat hij voor 57,50, maar ik heb geen idee waar jij woont.

Mooie stad achter de duinen! Zutphen eventjes uit de slinger dus... Grootste gedeelte ook bij Orthen besteld dus zit ook niet echt in de buurt!

Tot nu toe zag ik alleen de nr 4 beschikbaar bij Orthen waar ik eigenlijk er 3 stuks uit deze serie wil hebben in 2 of 3voud

leuke nieuwe boxen van katan hoor! kijken of ik deze toch nog ergens kan scoren dan maar.
heerlijk dat snelle tempo en mooi om de buurt mee wakker te maken om 20:00u ofzo haha

Zo goedkoop ga ik ze niet krijgen heb er 2 voor €62,50 pst. Ik woon helaas niet in het noorden. Kijk er erg naar uit. Zelfde geld voor de Special 2 en 4.

Ik heb een tijdje getwijfeld over deze, maar heb toch besloten 3x Fast & Furious 7 te nemen van Evo. Daarvan zijn er straatfilms, dus heb je iets meer zekerheid. Vind ik wel lekker :)

Deze is lang niet zo populair als de special #4 aan het aantal posts te zien maar vind deze toch ook wel heel vet hoor, als hij zo presteert als de video in de startpost. Maar alles valt of staat met het tempo, is hij een keer zo langzaam is er meteen vrij weinig meer aan imo. Misschien dat ik de gok toch wel neem

Deze is lang niet zo populair als de special #4 aan het aantal posts te zien maar vind deze toch ook wel heel vet hoor, als hij zo presteert als de video in de startpost. Maar alles valt of staat met het tempo, is hij een keer zo langzaam is er meteen vrij weinig meer aan imo. Misschien dat ik de gok toch wel neem
Waarom denk je dat ik voor 3x Fast&Furious 7 ben gegaan dan? :D Kan je zelf het tempo bepalen!

Dit ziet er goed uit. Die pauzes maken mij niet uit. Dit jaar 3 van deze boxen, maar doe alle 12 cakes tegelijk:wink: Dat wordt wel lekker rammen.

Back
Bovenaan