Special#4 Howling Comet to Cactus

Had 'm oorspronkelijk bedacht als een box met rauwe fluit naar een cactus effect, maar omdat we eigenlijk altijd aangeven in China dat alles GOED moet zijn en moet knallen en dus geen plofjes mogen hebben, hebben ze uit hun zelf maar geupgraded naar een soort palm. Valt uiteindelijk ook niet tegen. :shocked: :cool:
Toch wel een cactus geworden dus?:cool: Blij dat ik deze hebben kunnen krijgen voor €55,-. Heb hem vooral voor de fluiters gekocht en die vallen zeker niet tegen.

Niet helemaal als gehoopt qua boeketten, maar de fluit is het belangrijkste samen met het tempo en dat ziet er goed uit. Blij mee, gelukkig besteld, deze had ik niet willen missen. :)

Helaas, flinke tegenvaller dit. Niks over van de boeketten. Helaas, volgende keer toch maar een jaartje wachten met nieuw spul

Zeker geen verkeerde cakebox! Enkel had ik de effecten iets groter verwacht! Maar voor circa 55 a 65,- is dit wel een goede cakebox!

Lastig, boeket sample in vergelijking met de demo video toch echt een wereld van verschil, eigenlijk toch te belachelijk dat zoiets kan...

Lastig, boeket sample in vergelijking met de demo video toch echt een wereld van verschil, eigenlijk toch te belachelijk dat zoiets kan...

Snap eerlijk gezegd de positieve reacties hier ook niet zo. Tuurlijk de fluit is goed, maar het boeket is echt drama. Dan nog te bedenken dat dit er 3 tegelijk zijn

Als je 80-100€ hebt betaald snap ik dat hij tegenvalt. Voor 50-55€ mag je gewoon niet klagen, voor dat geld vind je nergens zo'n goed fluitbak. Ik ben happy :D

Ik dacht dat je zei dat de boxen moesten knallen ipv ploffen mikeole... hoe leg je dit nu uit dan? Was het zo wel oorspronkelijk de bedoeling?Blijft alleen wel weinig over van die 'upgrade in China...'

Als je 80-100€ hebt betaald snap ik dat hij tegenvalt. Voor 50-55€ mag je gewoon niet klagen, voor dat geld vind je nergens zo'n goed fluitbak. Ik ben happy :D

Als je hem als pure fluitbak koopt misschien wel ja, ik koop hem ook voor het boeket. Fluit komt inderdaad goed overeen met de 1e video, maar de rest is gewoon ronduit slecht.

Haha hoe kunnen mensen nog positief zijn ten opzichte van het eerste filmpje? Totaal verschillend en maar weer een bevestiging dat je bij katan eerst de productie filmpjes moet afwachten

Ik vind het nog steeds een topper. Zo'n cake kon je kopen voor 50 euro per stuk (Ik in ieder geval).

Oké de Crackling is niet zo vol maar de prijs kwaliteit is gewoon nog steeds top.

Haha hoe kunnen mensen nog positief zijn ten opzichte van het eerste filmpje? Totaal verschillend en maar weer een bevestiging dat je bij katan eerst de productie filmpjes moet afwachten

Ja hoor, ik ben zeker nog positief! Omgerekend heb ik 12,50 betaald voor een 25 shots fluitcake. Prima keuze. Ik denk dat de verwachtingen als gevolg van de hype bij velen veel te hoog waren. Natuurlijk is een China sample niet hetzelfde als de productieversie, maar dat is eerder regel dan uitzondering. Overigens is het boeket voor mij een bonus bij een fluitcake. Dat die wat tegenvalt, ach ja. Maar vergelijk dit nu eens met een Saluted van VWT, waar je het minimaal het dubbele voor betaald. Qua prijs/kwaliteitverhouding vind ik de Special#4 prima scoren.

Als je hier 80-100,- voor betaald is het misschien een ander verhaal, maar ook dit komt niet uit de lucht vallen (prijsopdrijving, winkeliers willen ook meevaren op de hype). Dan was je met (4x) een Tropic Scream wellicht beter af geweest.

Nou moet ik zeggen na het zien van de filmpjes van dit blok ik toch enigszins ben teleurgesteld in de aanschaf van dit blok voor maar liefst 100eu. Maarja als ik mijn zinnen ergens op heb gezet dan moet ik dat gewoon hebben. Is voor het eerst dat ik een legaal blokje aanschaf voor zo een prijs, oftewel ik kan het mezelf vergeven.
Jammer dat de consument zo word misleid op deze manier.

Nou moet ik zeggen na het zien van de filmpjes van dit blok ik toch enigszins ben teleurgesteld in de aanschaf van dit blok voor maar liefst 100eu. Maarja als ik mijn zinnen ergens op heb gezet dan moet ik dat gewoon hebben. Is voor het eerst dat ik een legaal blokje aanschaf voor zo een prijs, oftewel ik kan het mezelf vergeven.
Jammer dat de consument zo word misleid op deze manier.
Niet lullig bedoeld hoor maar je bent meegesleurd door de hype-train. 100€ voor deze bak is gewoon teveel, ook voor de
de sample. Voor dat geld had je ook 4x de Tropic Scream of Skyscreamers 2.0 kunnen kopen.

Back
Bovenaan