Special#4 Howling Comet to Cactus

Als importeur misschien niet, maar je hoopt toch dat jouw producten op zoveel mogelijk demo’s geschoten wordt.

Ik verwacht dat deze bak hoe dan ook prima chaos gaat worden. Daarbij maak ik me door het type effect bij deze bak sws al minder zorgen. Enige slag om de arm is een maandagochtend batch waar serieuze productiefouten inzitten maar even de kruitstress terzijde is dat risico normaal niet heel groot :angel:.

Ik verwacht dat deze bak hoe dan ook prima chaos gaat worden. Daarbij maak ik me door het type effect bij deze bak sws al minder zorgen. Enige slag om de arm is een maandagochtend batch waar serieuze productiefouten inzitten maar even de kruitstress terzijde is dat risico normaal niet heel groot :angel:.

Niet helemaal mee eens, bij zo,n box hangt het er wel vanaf hoe hoog hij gaat. Ziet met dit soort boxen vaak dat de boeketten tegenvallen omdat ze te hoog gaan. Dus ben erg benieuwd hoe dat bij deze box is. Op de 1e video ziet het er prima uit iig

Eens.. Als ze het comet gedeelte van hun naam waar maken en richting de maan gaan word ik idd ook niet heel vrolijk. Al zou 10m extra stijghoogte bij mij wel onder het kopje 'maandagochtend batch met serieuze productiefouten' vallen :p

Overigens zou ik zelf natuurlijk ook best een filmpje willen zien zonder krekels :p

Eens.. Als ze het comet gedeelte van hun naam waar maken en richting de maan gaan word ik idd ook niet heel vrolijk. Al zou 10m extra stijghoogte bij mij wel onder het kopje 'maandagochtend batch met serieuze productiefouten' vallen :p

Overigens zou ik zelf natuurlijk ook best een filmpje willen zien zonder krekels :p

Gewoon een stuk vd tubes afzagen lol. #Geen pyrotechnisch advies:wink::D

Wat voor nieuws wil je horen dan? De container word morgen gelost.

Joh, die mannen hier hebben allemaal kruitstress.

Schiet even ergens op een weiland een mini showtje met nr 1 tot 5 en film het.

Als dat teveel moeite is dan wil ik dat ook wel voor je uitvoeren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas Happiness. De bunkers van katan zijn vol. Ze zetten ze buiten neer, dus hopen dat het droog blijft ...:p

Joh, die mannen hier hebben allemaal kruitstress.

Schiet even ergens op een weiland een mini showtje met nr 1 tot 5 en film het.

Als dat teveel moeite is dan wil ik dat ook wel voor je uitvoeren.

Nogmaals het gaat me niet om het wel of niet schieten van producten. Liever wel natuurlijk dan kan er gezien worden of het inderdaad aan verwachtingen voldoet. Maar dat risico neem je nou eenmaal met nieuwe producten.

Het gaat mij erom of ze binnenkomen (op tijd).. Anders kan ik er nog op anticiperen... Door andere producten te bestellen..

Kruitstress is vrij laag daar ik mijn collectie op een paar dingen na compleet heb...

Laatst bewerkt door een moderator:
Na het hele kruitgewicht verhaal van deze boxen zijn mensen wat extra benieuwd naar de product video's, opzich niks mis mee toch?

Maar idd, genoeg demo's de komende weken dus we gaan het meemaken. Ik wacht (rustig) in spanning af:cool:
Ga er iig gewoon vanuit dat deze nog geschoten gaan worden

De eerste batch van dit product is al vóór december uitverkocht. De tweede lading is (naar mijn idee) ook al goeddeels uitverkocht in de voorverkoop. Waarom zou een winkelier hiervan een exemplaar schieten bij een demo, als vrijwel alle voorraad al verkocht is? Die demo is écht niet nodig om dit product kwijt te raken! Dat heeft Katan ook wel door. Als ik winkelier was, zou ik dit product zeker niet in mijn demo zetten. Met misschien tien stuks vrije voorraad, ben je daar zó doorheen! Dat levert je alleen maar gefrustreerde klanten op die hem niet meer kunnen bestellen nadat ze de box bij de demo hebben gezien.

De eerste batch van dit product is al vóór december uitverkocht. De tweede lading is (naar mijn idee) ook al goeddeels uitverkocht in de voorverkoop. Waarom zou een winkelier hiervan een exemplaar schieten bij een demo, als vrijwel alle voorraad al verkocht is? Die demo is écht niet nodig om dit product kwijt te raken! Dat heeft Katan ook wel door. Als ik winkelier was, zou ik dit product zeker niet in mijn demo zetten. Met misschien tien stuks vrije voorraad, ben je daar zó doorheen! Dat levert je alleen maar gefrustreerde klanten op die hem niet meer kunnen bestellen nadat ze de box bij de demo hebben gezien.

Goede gedachtengang en je hebt helemaal gelijk... vanuit het perspectief van de importeur/winkelier. Vanuit de klant geredeneerd vind ik het een compleet ander verhaal. Beetje transparantie zou geen kwaad kunnen. Ik wil als klant ook graag even de auto zien en er een ritje mee maken voordat ik hem koop, ook al raakt die garage die auto sowieso toch wel kwijt. Doosjes zijn nu al verkocht dus vergelijking gaat niet helemaal op, maar je begrijpt mijn punt vast wel. Bovendien had men al veel eerder een productie versie kunnen vastleggen op film.

Dan zou ik hem eerder verwerken in een finale van een demonstratie, niet als verkoopproduct benoemen.

Back
Bovenaan