Special#3 Red & Green Strobe

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: S003
Artikelnaam: Special#3 Red & Green Strobe
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1280 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Red & Green Strobe
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/4
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €79,95

katan_special_3.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Net als de special 4 ben ik reuze benieuwd naar deze box! voor een mooi prijsje in de voorverkoop kunnen scoren!

Toch vreemd dat er op dit blokje zo weinig gereageerd word. Naar mijn mening prima vuurwerk, mooie boeketten, goed tempo. Wellicht doordat het alleen blinkers zijn?

Toch vreemd dat er op dit blokje zo weinig gereageerd word. Naar mijn mening prima vuurwerk, mooie boeketten, goed tempo. Wellicht doordat het alleen blinkers zijn?

Nou ik denk dat ik dit wel de mooiste van de 5 vind maar ik wacht op een demo voor ik hem koop hahah.

Die 4 is ook leuk maar vind hem te duur en de 5 is als die zo presteert als op de video zeker een box die ik graag wil hebben maar vind 79,99 gewoon te duur. Dit is denk de enigste die als die zo presteert de 79,99 waard vind

Juist doordat die alleen blinkers heeft heb ik dit blokje in de voorverkoop meegepakt. op de china film ziet die er super dik uit!

Lekker box dit hoor, snel de andere kijken. Vind de effecten gewoon prima (meer dan prima) is ook van een flinke afstand gefilmd natuurlijk

Stond niet heel ver weg, denk meter of 50. Heb wat uitgezoomd om het er op te krijgen. Je ziet dit in het begin van het filmpje even.

Back
Bovenaan