Vuurwerk Overijssel video topic

Fijne updates weer hoor, erg leuke producten geschoten.
Komen er ook nog foto's toevallig ?

Hey Wesley, we zijn zeker van plan om meerdere foto's te gaan maken aankomend jaar en het hier in dit topic te gaan plaatsen. Ook zal ik een of twee van onze eigen foto's in de opening plaatsen van de video inplaats van onze huidige opening van onze product video's. Mijn broer en ik maken diverse foto's van elk product wat we dit jaar aanschaffen, hij heeft een systeem camera canon 1100d en ik haal een systeem camera de panasonic g80 dus dat moet wel goed komen! :)

Helaas hebben wij dit jaar geen foto's gemaakt van onze producten... behalve de hele collectie zelf

Hey Wesley, we zijn zeker van plan om meerdere foto's te gaan maken aankomend jaar en het hier in dit topic te gaan plaatsen. Ook zal ik een of twee van onze eigen foto's in de opening plaatsen van de video inplaats van onze huidige opening van onze product video's. Mijn broer en ik maken diverse foto's van elk product wat we dit jaar aanschaffen, hij heeft een systeem camera canon 1100d en ik haal een systeem camera de panasonic g80 dus dat moet wel goed komen! :)

Helaas hebben wij dit jaar geen foto's gemaakt van onze producten... behalve de hele collectie zelf

Top om te horen, je pakt het lekker aan :thumbsup: Hopelijk kunnen we tegen die tijd ook wat sfeer foto's verwachten.

Leuke topic, En wat een geluk dat je de passie/hobby met je broer(tje) kan delen :handsup:
Gelijk een subscriber er bij op yt !

Nieuwe video + update

Fearsome Farao

update: Vanaf vandaag zit ik eraan te denken om elke week 1 video te gaan uploaden of 2 per maand. (Moet er nog even over na denken)5 maart ga ik zeker naar het Bokverbranden in Oldenzaal en het wordt ook weer gefilmd :) De video komt 6 - 7 maart online!

Ik heb zo te zien nog wel een aantal foto's wat ik dit jaar heb gemaakt en ook nog ergens wat van 2017!

Deze zijn van 2018! later op de dag komen de foto's van 2017.

Complete collectie foto
20181230_130325.jpg

Halve wegen collectie foto
20181230_124851.jpg

Nog een foto :p
20181228_161528.jpg

en de laatste van 2018!
a15e9183597e874ec0997c0751246900.jpg

Erg leuke collectie hoor met goede toppers erbij. Bv de pandora box staat hier ook op de lijst, maar nog nooit gehad helaas.

De pandora's box is erg goed naar minn mening, had de cake dit jaar echt wel weer willen halen maar omdat de wolff dealer was gestopt na 2017 kon het even niet meer. Dit jaar gaan wij wel weer naar een wolff dealer en ben het dan vanplan om de Pandora's box ook weer te gaan halen!

Laatst bewerkt:
Even nieuwe video en een nieuwe update!

Vanaf vandaag upload ik elke dinsdag tot 20 maart een nieuwe video, met uitzondering van de vuurwerkshows in maart (bokverbranden) en april (Kermis in Enschede). De product video's stoppen na 20 maart en het begint weer in het nieuwe vuurwerk seizoen! :)

Vanaf volgend jaar streven wij om elke week een video te gaan plaatsen ronduit het gehele jaar.

Tegenvallertje die Blue Willow vind ik zelf, rommelig en te duur.

Wel goede kwaliteit video's van jullie, keep it up!

Bedankt dan voor zo ver voor dit leuke topic. Kijk al uit naar het einde zodat we weer wat films kunnen bewonderen van jullie.

Bedankt voor de filmpjes zover. Ik gebruik deze om zo een goed mogelijk assortiment samen te stellen voor aankomend oud- en nieuw

@Raider: veel mensen vonden het tegenvallen maar eerlijk gezegt vind ik het best nog wel een leuke cake! Ik heb het ook gehaald bij de dump deal van Vuurwerkmania :p 70 euro is zeker wel te duur.

@Omepje: Wij kijken er zelf ook erg naar uit! Vooral aankomend jaar, ben zeer benieuwd welke nieuwe producten worden geshowed tijdens de demo's :)

@happy4ever1968: Ik ben blij dat de filmpjes jou hebben kunnen helpen met het samenstellen voor aankomend O&N! :D Hopelijk kunnen wij jou volgend jaar nog meer helpen met een uitgebreide merken :)

Goedemorgen Provinciegenoot,

Zeer mooie duidelijke filmpjes heb je gemaakt. Mocht je volgend jaar dus elke week een filmpje gaan plaatsen, dan moet je een beste collectie aanschaffen :thumbsup:.
Ga zo door!

Goedemorgen (avond inmiddels) Thermite!

Bedankt! En zeker maar we zijn aankomend jaar zeker vanplan om een partij in te gaan slaan :p

Persoonlijk denk dat we misschien twee video's of meerdere per week online kunnen gaan zetten! :)

@Willymeuf hartstikke bedankt! We doen ons best om goede kwaliteit te kunnen leveren!

Back
Bovenaan