Sparks

Terechte topper van 2019 als ik die film zo zie, sowieso op de lijst nu, maar verbaas me erover dat er slechts 4 reacties en 1 film is van de nummer 1 van 2019... :confused:

Terechte topper van 2019 als ik die film zo zie, sowieso op de lijst nu, maar verbaas me erover dat er slechts 4 reacties en 1 film is van de nummer 1 van 2019... :confused:

Precies dat... deze is echt totaal aan me voorbij gegaan tot nu toe. Onterecht als ik het filmpje hierboven bekijk, want dit is echt wel een topper voor het geld. Gaan we zeker goed maken dit jaar.

Deze cake is toch een stukje uit de Unity of Lights? Mooi ding!
Ook 20mm weet steeds beter te presteren!

Dit was zeker een lekker budget cakeje. Hieronder nog een straatfilmpje. Het goud valt helaas een beetje weg op beeld, maar dat was zeker dik aanwezig!

Kwam zojuist nog een paar straatfilms tegen. Ook dit is weer een topper onder de budgetcakes en ik hoop deze dit jaar dan ook tegen te komen, want dan staat ie zeker in de straat aan het einde van het jaar. Prima afwisseling van verschillende effecten, goed uitgevoerd, prima tempo en een finale salvo en dit alles voor een prima prijs.

TheVuurwerkforlife1

Fire Hazard

Kwam zojuist nog een aantal straatfilms tegen van de Sparks. Ziet er prima uit voor 20mm en voor een 16sh cake is het ook erg gevarieerd qua effecten. Wel denk ik dat er vandaag de dag betere budgetcakes zijn.

Een erg leuke budget cake dit! Zet er een paar van deze op een rij en je hebt een Pretty Hardcore. :p

Ik vind het nog steeds jammer dat deze Dreamscape lijn er niet meer is. Sparks, Sparkles, Red Ghosts, etc. waren allemaal toppertjes.

Back
Bovenaan