Spanningen voor de laatste dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naarmate de verkoopdagen dichterbij komen loopt de spanning echt wel op bij mij, als het vuurwerk dan in huis is neemt het weer een klein beetje af om vervolgens richting de 31 18.00 uur weer op te lopen. Meestal werk ik ook gewoon tussen kerst en o&n omdat ik beter bezig kan zijn en blijven.

Heb ook enorme spanning als we na 00:00 los gaan. Lichaam lijkt dan net alsof je suiker te kort hebt en je je trillerig voelt. Heel apart gevoel wat waarschijnlijk niet veel zullen hebben vermoed/hoop ik:bonk:

Heb ook enorme spanning als we na 00:00 los gaan. Lichaam lijkt dan net alsof je suiker te kort hebt en je je trillerig voelt. Heel apart gevoel wat waarschijnlijk niet veel zullen hebben vermoed/hoop ik:bonk:

Haha dit herken ik wel ja. Moet wel zeggen dat het een stuk minder is geworden over de jaren, maar heb dat ook nog steeds wel lichtjes.

Ik sluit me hierbij aan, alleen is het dan al de gehele 31e, vanaf het moment dat ik opsta... Trillen, klein beetje eten, colaatje erbij maar meer ook niet. En dan mogen we eindelijk

Geen spanning, ik kijk er vooral heel erg naar uit. Veel tijd doorbrengen op het forum en meekrijgen hoe de andere pyro's het beleven! :thumbsup:

Spanning nee niet echt, maar wel een kleine opwinding als de klok 12 uur heeft geslagen.

Ik heb de laatste dagen altijd ergens een onbewuste spanning zitten. Begint vaak rond de kerst want dan is er gewoon het besef dat het nog maar een paar dagen is tot het afhalen.

Heb altijd al wel veel last van spanning. Is nu ook alweer aanwezig voor de kerst en de dagen daarna. Het went nooit, maar hoort erbij :)

Spanning is er wel, begint nu eigenlijk al een beetje. Heb ik alles wel goed geregeld, moet ik nou wel/niet tent huren. Welke projecten ga ik nog maken, wat is de schietvolgorde, wat doet het weer. Vaak is het leuk, soms ook tikje neurotisch haha.

Ik heb er wel echt zin in nu, de kriebels razen door me lijf!
Het duurt niet lang meer voordat we weer op pad mogen voor onze bestellingen op te halen :blink:

Bij mij begint de echte spanning pas als de laatste minuten van het oude jaar wegtikken. Dan komen de zenuwen naar boven, geen idee waarom eigenlijk haha

Heb altijd al wel veel last van spanning. Is nu ook alweer aanwezig voor de kerst en de dagen daarna. Het went nooit, maar hoort erbij :)

Heel herkenbaar. Ik ben van nature ook een zenuwpees, en ik slaap eigenlijk al slecht vanaf het weekend dat de wintertijd in gaat. Overigens is dat niet alleen vanwege oudjaar, maar heeft het ook te maken met targets op het werk en alle drukke dingen in december.

Mijn voornaamste probleem in de laatste 3 weken is het veeeel te vroeg wakker worden. 4:30 uur is geen uitzondering, helaas.

Spanning is er wel, begint nu eigenlijk al een beetje. Heb ik alles wel goed geregeld, moet ik nou wel/niet tent huren. Welke projecten ga ik nog maken, wat is de schietvolgorde, wat doet het weer. Vaak is het leuk, soms ook tikje neurotisch haha.

Zo herkenbaar, Die kriebels/spanning is heerlijk en fijn en hoort er helemaal bij natuurlijk. Maar soms wordt ik ook wel gek van mezelf ja.

Maar een tent huren?

Heb nooit last van spanning ervoor. Wel als het allemaal opgehaald is. Hoewel je het vaak op het lijstje bekeken heb is de hoeveelheid vaak groter dan gedacht en geeft dit wel even spanning. Maar als het dan weer netjes klaarstaat is het genieten.

Dan heb je het weer, dit blijft ook spannend. Uiteindelijk heb je een hoop centjes geinvesteerd in goed vuurwerk en harde wind kan de waarde zomaar halveren. Hopen op weinig wind dus. We gaan ervoor:handsup:

Spanning is nu wel heel aanwezig hier, vooral nu ik deze Vuurwerkmuseum DVD 2011 weer terug heb gekeken vanmorgen:

Wat een sfeer !

Zo herkenbaar, Die kriebels/spanning is heerlijk en fijn en hoort er helemaal bij natuurlijk. Maar soms wordt ik ook wel gek van mezelf ja.

Maar een tent huren?

Ja laatste jaren huurde ik een kleine tent voor de gasten om mee buiten te staan. Heater erin en was het lekker warm. Laatste twee jaar nauwelijks gebruikt, kost toch wat allemaal en denk dat ik dit jaar minder mensen buiten heb staan. Dus vandaar de overweging. Zet wel sta tafels neer, wil het altijd wel gezellig hebben. Sta zelf kleine 8uur buiten. Kom eigenlijk niet binnen, ja ff voor de wc pauze.

ik zeg je heel eerlijk he... als ik dit bekijk krijg ik heimwee als de neten hahah :p

Haha, dit is toch super mooi om weer te zien, ikzelf had in dat jaar nog geen matten en knalcakes maar overdag stoken met o.a. singleshots, GBV Twister knal, kleine fluitpotjes van 25 shots tussendoor heb ik me ook prima vermaakt .

Ook de knallen in de omgeving die toen al vanaf 10 uur 's ochtends de hele dag te horen waren dichtbij en verder weg, toen singleshots en knalvuurwerk zoals rotjes nog niet verboden waren... kreeg weer even kippenvel hoor bij het zien van deze compilatie van Vuurwerkmuseum :D

Haha, dit is toch super mooi om weer te zien, ikzelf had in dat jaar nog geen matten en knalcakes maar overdag stoken met o.a. singleshots, GBV Twister knal, kleine fluitpotjes van 25 shots tussendoor heb ik me ook prima vermaakt .

Ook de knallen in de omgeving die toen al vanaf 10 uur 's ochtends de hele dag te horen waren dichtbij en verder weg, toen singleshots en knalvuurwerk zoals rotjes nog niet verboden waren... kreeg weer even kippenvel hoor bij het zien van deze compilatie van Vuurwerkmuseum :D

echt super mooi inderdaad en dat heerlijke nostalgische gevoel erbij :D mooie tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan