Spanningen voor de laatste dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Straks als we weer een paar maanden verder zijn dan begint het voor iedereen onderhand wel te kriebelen. Hoe dichterbij we bij de laatste dagen van het jaar komen hoe groter de spanning word.

Hoe ga jij met deze gevoelens om, en wat doe je eraan om het minder te laten worden?

De spanningen voor de laatste dagen waren er afgelopen 2 jaar natuurlijk niet. Maar ik krijg zo af en toe wel een beetje buikpijn als ik bedenk dat het weer november moet gaan worden. En dat is geen fijne spanning. Maar afgelopen jaar hebben we kunnen zien hoe het uiteindelijk best goed is gekomen met oud en nieuw, dus dat geeft hoop.

Idd Daniël, die echte spanningen waren er afgelopen 2 jaar niet. Enorm gemis, samen met de verkoopdagen. Maar daarom nu maar extra genieten de spanningen die er nu wel gaan komen. Zenuwachtig zijn de laatste dagen, het minder kunnen eten en snel afgeleid zijn, heerlijk hoor. Denk dat het gevoel lastig te omschrijven is maar een gevoel dat we allemaal herkennen.

Altijd zenuwachtig om vuurwerk op te halen en moeilijk slapen gelukkig hebben we onze nachtbrakers topic daarvoor en 31ste is nog een stukje erger haha!

Altijd zenuwachtig om vuurwerk op te halen en moeilijk slapen gelukkig hebben we onze nachtbrakers topic daarvoor en 31ste is nog een stukje erger haha!

Nachtbrakers topic, wat kijk ik daar naar uit zeg. Samen met het weer wel de zenuw topics van VWC.

Ik kan me nu al verheugen op de eerste kofferbakfoto in dat topic:D

Ik vind die niet uit te leggen spanning tijdens de dagen tussen kerst en de afhaaldagen iets magisch. De afwezigheid van die spanning de afgelopen jaren blijft doodzonde, dus ik kijk daar al wel weer naar uit. En dan lekker de sfeertopics volgen, daarmee kom ik die dagen echt wel door.

Ik ben wel benieuwd hoe de spanning is als ik 2 dagen in een vuurwerkwinkel sta! Kan de nachtbrakers topic wel lekker vullen met mooie fotos van producten en de drukte /bunker

Ik heb er voornamelijk heel veel zin in! als ik dan vanochtend in de auto stap en het is goed koud, het zonnetje komt op dan hoop ik elke keer maar dat we over ruim 2 maanden met de zelfde condities onze bestelde collecties op kunnen halen.

Probeer de laatste week van december vrij te zijn. Lekker de hele dag game, of andere leuke dingen zodat het snel 31e is. Spanning lijkt nu al heel stuk meer te zijn dan voor jaren terug. Ik kijk er gigantisch naar uit en heb erg veel zin in. Ook wel beetje spanning of het allemaal wel goed gaat, het is immers weer paar jaar geleden.

Ik kijk top 2000. Dat is een goede afleiding. Dit jaar voor het eerst wat later vuurwerk ophalen ipv heel vroeg in de ochtend. Hopelijk slaap ik dan wat beter!

Moet zeggen dat ik nu wel een andere spanning heb dan normaal. Hebben 2 jaar niet af kunnen halen, wat voor mij echt een hele grote rol speelt in de beleving van oud en nieuw. Het gemis daarvan maakt de drang en zin daarin nu juist nog meer dan andere jaren.

Lekker! Is zeker aanwezig maar wel genietbaar :) wordt weer doldwaze afhaaldagen (altijd spannend, als je 't op mijn manier doet) en stookavond :D

Heerlijk..aftellen tot de afhaaldagen. Dat hebben we de afgelopen twee jaar gemist. Kriebels nemen alleen maar toe. Alleen nog wat zorgen over het weer met oud en nieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan