Spanningen voor de laatste dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Straks als we weer een paar maanden verder zijn dan begint het voor iedereen onderhand wel te kriebelen. Hoe dichterbij we bij de laatste dagen van het jaar komen hoe groter de spanning word.

Hoe ga jij met deze gevoelens om, en wat doe je eraan om het minder te laten worden?

We zijn al op de helft van December !!! voor mij betekend dit toch echt wel al de laatste dagen... zeeeer snel het vuurwerk al ophalen!

Het gaat nu hard ja, top!
Ik bezoek bewust niet teveel demo's in ieder geval, gewoon een paar leuke eruit pikken, maar als je teveel ziet, is het eind december minder leuk, althans, dat is mijn ervaring.
Voor de rest lekker lijstjes bekijken, sfeertopics lezen en toeleven naar de Kerst en Oud&Nieuw, mooie tijden! :D

Spanning omdat ik me vuurwerk nog moet bestellen en geen idee heb of de producten er nog zijn die ik wil hebben op de datum dat ik het bestel. Spanning voor kerstmis. Maar nog geen spanning voor de dag zelf.

De spanning komt wel een beetje nu, maar het is toch anders dan andere jaren.
Mijn vrouw was zwanger van een tweeling en die zouden 5 februari 2014 pas komen, maar helaas kozen zij er voor om 22 november al te komen, 11 weekjes te vroeg en dan is het ff heel erg spannend allemaal.
Maar goed, ze doen het nu redelijk goed en dus krijgen we meer rust en daardoor komt het klassieke O&N gevoel meer en meer.

Wel moet ik alles opmaken van vrouwlief en als je mijn lijstje gezien hebt, betekent dat een hele drukke 31e ;)

De spanning komt wel een beetje nu, maar het is toch anders dan andere jaren.
Mijn vrouw was zwanger van een tweeling en die zouden 5 februari 2014 pas komen, maar helaas kozen zij er voor om 22 november al te komen, 11 weekjes te vroeg en dan is het ff heel erg spannend allemaal.
Maar goed, ze doen het nu redelijk goed en dus krijgen we meer rust en daardoor komt het klassieke O&N gevoel meer en meer.

Wel moet ik alles opmaken van vrouwlief en als je mijn lijstje gezien hebt, betekent dat een hele drukke 31e ;)

Gefeliciteerd ik weet er alles van heb een kerstkind!

Laatste dagen ? Die gaan bij mij juist te snel om.
Ik vind het een eeuwigheid duren vanaf sinterklaas tot kerst, terwijl een normale maand altijd zo voorbij is xD
Gelukkig mag ik een hoop werken met kerst dus dan gaat de tijd altijd lekker snel!

Laatst bewerkt:
De tijd gaat hartstikke snel voorbij. Ik ga de 3e week van mijn nieuwe baan in en ik ben ontzettend druk bezig met mijn werkzaamheden. Ik betrap mezelf wel erop dat ik elk vrij momentje even naar deze site ga haha:p

Ook kijk ik steeds meer filmpjes op YouTube en probeer ik zoveel mogelijk een beeld te krijgen wat de uitwerkingen zullen zijn van mijn bestellingen

Ben druk bezig met studeren. Daarnaast ga ik sporten, helpt onwijs! Verder kan het zijn dat ik zo nu en dan geniet van een enkel biertje of een musketkransje.

ik merk zelf dat de dagen omvliegen...
Ik ben op het moment druk met men werk ik zit in een verbouwing/verhuizing.
En dan ga ik ook nog vanaf de 27ste uithelpen in een vuurwerkwinkel dus de laatste dagen van het jaar zullen voor mij heel snel gaan.
Continu bezig met vuurwerk. was ik normaal ook continu mee bezig maar nu op een andere manier Echt TOP!!

Spanning is dit jaar duidelijk meer aanwezig dan gebruikelijk. Oorzaak ligt voor een groot deel bij GOE en al het gedoe er omheen.
Neemt niet weg dat het een heerlijke tijd is.:D
De dagen mogen wat mij betreft wat sneller gaan, pas als de Top 2000 begint zijn we echt los.

Bij mij is de spanning meer en eerder dan normaal. Dit jaar ook weer een een grotere collectie dit jaar.

Ben vooral bezig met de dagelijkse bezigheden en de uitstapjes en leuke dingen her en der.
Maar ik kan hier echt niet heel koeltjes en stoer gaan verkondingen dat ik geen spanning heb.
Het gevoel (niet alleen even de forums checken maar echt de sfeer) dit jaar pas rond eind november begin december gekregen.
De spanning is echter gister wel zo'n beetje begonnen.
Niet de kruitstress, nooit gehad want het za; grotendeels wel weer loslopen en ik ben ook niet zo'n planner.
Maar gewoon de spanning en zin in de laatste paar dagen van het jaar.

Spanning liep vandaag hoog op, de auto starten niet! En zonder auto, geen vuurwerk halen.... Blijkt dat de start motor kapot is, morgen wordt die al weer gemaakt gelukkig:) Voor de rest, gaat het eigenlijk wel mee.

Hier is het altijd de spanning of het allemaal weer goed gaat komen qua vuurwerk en of er dit jaar geen gezeik in de buurt is. Ook natuurlijk de spanning wat voor weer het gaat worden. Maar het belooft weer een mooi dagje te worden, dat is zeker! Overdag doe ik meestal gewoon lekker rustig aan. Lekker oliebollen bakken. Videocamera gereed maken voor de avond. Soms nog hier en daar wat spulletjes halen voor het feest. Zoals houtblokken voor in de vuurkorf, en noem maar op. Ook staat de top2000 altijd aan hier. Oke, het is de babyboom lijst qua muziek maar het brengt toch dat sfeertje met zich mee hé.

Nu al weer zin in :D

De spanning loopt inderdaad hoog op, mijn vriendin wordt soms gek van me haha! :D

Nog 2 weken dan is het zover!!!

Bij mij word de gezonde spanning ook steeds groter,nog maar 2 weekkies,en volgend weekend de grote rit door Duitsland,eerst Eitorf en dan zo via kolnn en Dusseldorf terug langs allerlei vwzaakjes en supermarkten,heb dr zinin!Moet mezelf elke x tegenhouden om geen VW af:p te steken

bij mij leeft het allemaal nog niet echt, maar dat komt ook misschien omdat ik tot nu toe nauwelijks vuurwerk heb gezien of gehoord.. toch wel opvallend vergeleken met voorgaande jaren waar er normaal gesproken rond deze tijd iedere avond toch wel vuurwerk de lucht in ging.. kalmte voor de storm zeg ik dan maar :D

Het echt echt veel sneller dan dat ik ik door heb. Ik loop elke avond wel een x naar buiten om even wat vuurwerk van cat 1 afsteken en dan kan ik weer haha. En deze week zal wel snel gaan want moet veel werken geen weekend niks en dan twee dagen kerst en weer een dag werken en dan kunnen we al vuurwerk halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan