Spanningen voor de laatste dagen.

Spul dat in bigshopper tassen past als boodschappen naar binnen helpt al een stukkie, al is het maar voor je eigen gevoel. Wat een verschrikkelijke misgunners van buren trouwens bah
Ja en anders in zo n Ikea tas met wat doeken ofzo erop. Ik denk vooral dat je goed moet opletten, wanneer je gaat uitladen. Ik moet ook goed opletten helaas voor een buurvrouw. Dit was vroeger niet het geval, maar door de idiote media en vele “snitch je buren” berichten van de politie zijn mensen doorgedraaid. Zie het maar als een spannende film en jij hebt de hoofdrol haha

Naast de normale spanning van de route, past het in de auto en komt mijn reisschema uit, woon ik ook in een gemeente met een stookverbod en heb automatisch ook wat spanning naar het stoken zelf en enigzins schaamte naar de vrienden die met mij vieren en de buurt die ermee wordt geconfronteerd. Dit jaar ben ik best uit de bocht gevlogen en ik merk dat ik wat zenuwen heb hoe er gaat worden gereageerd om mij heen.

Naast de normale spanning van de route, past het in de auto en komt mijn reisschema uit, woon ik ook in een gemeente met een stookverbod en heb automatisch ook wat spanning naar het stoken zelf en enigzins schaamte naar de vrienden die met mij vieren en de buurt die ermee wordt geconfronteerd. Dit jaar ben ik best uit de bocht gevlogen en ik merk dat ik wat zenuwen heb hoe er gaat worden gereageerd om mij heen.
Maakje niet druk gappie, hier ook al paar jaar een verbod en geen enkel agent die er wat van zegt. Ze stoppen juist om mee te kijken en rijden vervolgens weer door. Enkel als je met knallers gaat kloten dan wel. Gewoon lekker je ding doen.

Ja en anders in zo n Ikea tas met wat doeken ofzo erop. Ik denk vooral dat je goed moet opletten, wanneer je gaat uitladen. Ik moet ook goed opletten helaas voor een buurvrouw. Dit was vroeger niet het geval, maar door de idiote media en vele “snitch je buren” berichten van de politie zijn mensen doorgedraaid. Zie het maar als een spannende film en jij hebt de hoofdrol haha

LOL, dit is helaas meer aan de orde dan men denkt dus zeker extra opletten dit jaar.

Hier van de week bijna een handgemeen met een buur na het afsteken van in totaal vier Cat.1 items, fonteintjes en een knetter king.

Ik zal het hele verhaal jullie besparen maar het is eigenlijk te triest voor woorden.

De scheldkanonnade werd afgesloten met: als je nog één vuurpijl durft af te steken moet jij is kijken wat er gebeurt.

Een Cat.1 knetter king aanzien voor een (illegale) vuurpijl zegt alles in deze.

LOL, dit is helaas meer aan de orde dan men denkt dus zeker extra opletten dit jaar.

Hier van de week bijna een handgemeen met een buur na het afsteken van in totaal vier Cat.1 items, fonteintjes en een knetter king.

Ik zal het hele verhaal jullie besparen maar het is eigenlijk te triest voor woorden.

De scheldkanonnade werd afgesloten met: als je nog één vuurpijl durft af te steken moet jij is kijken wat er gebeurt.

Een Cat.1 knetter king aanzien voor een (illegale) vuurpijl zegt alles in deze.
Potje zure bommen kado doen, kan ze aangifte doen omdat je met bommen gooit. 😂

Gisteren kerst bij mn stiefmoeder(vader is 2jaar geleden overleden)Bleek dat die nog een krat vol vuurwerk op zolder had staan van 3jaar geleden denk ik.Wat 20 gram vuurpijlen van Grand Prix,30shots cake van Grand prix en verder box vol romeinse kaarsen en een slof astronauten. Leuk om er straks bij te hebben

Potje zure bommen kado doen, kan ze aangifte doen omdat je met bommen gooit. 😂

🤣

Gisteren kerst bij mn stiefmoeder(vader is 2jaar geleden overleden)Bleek dat die nog een krat vol vuurwerk op zolder had staan van 3jaar geleden denk ik.Wat 20 gram vuurpijlen van Grand Prix,30shots cake van Grand prix en verder box vol romeinse kaarsen en een slof astronauten. Leuk om er straks bij te hebben

Dat is wel leuk om te vinden natuurlijk, kun je het ook met hem in gedachten afsteken!

Godsakke de spanning giert nu al door mijn lijf. Afgelopen kerstdagen viel het mee, en eigenlijk heel het jaar was het wat minder. Ook veel minder actief op het forum, wel regelmatig wat gelezen maar minder de tijd voor genomen. Nu komende dagen zal het echt weer helemaal als vanouds zijn. Projecten maken in mijn hoofd, sowieso ook er alvast mee bezig zijn (eerste projecten staan al klaar), 10.000 keer kijken naar het weer, schietlocatie regelmatig indelen (nieuwe locatie dit jaar), volgorde van producten, afvragen of je wel genoeg hebt, hopen dat de buren ook mooi spul hebben voor de sfeer (en niet te moeilijk erover doen) etc etc. Wat een toffe maar ook stressvolle tijd toch.

Ik heb dit jaar voor het eerst de spanning voor het halen bij de echte winkels in DL. Ondanks dat ik de wetgeving in NL erg goed ken, is het altijd wel spannend om de grens over te rijden en “bang” zijn in een controle te belanden met agenten die de wetgeving niet (goed) kennen. Er wordt door de overheid ook gewoon desinfo verspreid over wat wel en niet mag.

Neem de (volgens de overheid site) regel dat er een NL gebruiksaanwijzing op moet staan. Zowel in de Rac als het VWbesluit is dat nergens terug te vinden (in het VWbesluit alleen voor het bedrijfsmatig op de Nederlandse markt brengen van pyrotechnische artikelen). Mja, je zult maar een agent tegenkomen die er van overtuigd is dat het toch moet en je spulletjes in beslag komt nemen. Heb zelf maar een paar NL gebruiksaanwijzingen gemaakt voor het geval dat, plak ik die er wel op🫣😅

Enige vorm van spanning zal met het inladen zijn en dat je meer als 25kg in de auto mietert. Maja ze zullen vast niet overal staan te controleren

Vanmorgen een melding van me auto dat me accu slecht was, dat was wel even schrikken zo voor de afhaaldagen. Nieuwe accu er in laten zetten en kan nu gelukkig met een beter gevoel op pad.
Ik merk wel dat ik wat onrustig ben maar heb er voornamelijk onwijs veel zin in.

Back
Bovenaan