Spanningen voor de laatste dagen.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Straks als we weer een paar maanden verder zijn dan begint het voor iedereen onderhand wel te kriebelen. Hoe dichterbij we bij de laatste dagen van het jaar komen hoe groter de spanning word.

Hoe ga jij met deze gevoelens om, en wat doe je eraan om het minder te laten worden?

Met de jaren is dit gelukkig steeds minder geworden. Vroeger kon ik echt heel onrustig zijn tegen woordig gewoon meer chil.

O zeker
Maar niet de alleen de laatste dagen hoor ... dat begint al in september seizoen start
De eerste info van demo's komt vrij .
Nog een laatste rondje lijstjes maken vullen , wijzigen nog een keer wijzigen en nog een keer.
En dan komt de info vanuit DE ook langzaam aan binnen wie weet moeten we daar ook nog ff heen zeker dit jaar

En als alles dan eindelijk in huis is dan zijn de spanningen ook direct weg 🤔

O wacht das nie waar dat fijne nederlandse weer

Op 1 januari dus pas weer spannings vrij .

Fijne hobby wel 🤣

Elke dag neemt de spanning toe naarmate Oud & Nieuw dichterbij komt. Afgelopen jaar heel veel spanningsmomenten gehad, met al dat kooi/fluit/spinners gedoe, shops die opeens opgaan en gelijk je slag moest slaan en hopelijk dat je je winkelwagen kon afrekenen. Spanning als winnaars bekend worden van de acties, waar staat de post met de namen :d

Hier is het de laatste jaren hetzelfde gebleven.De dag voor de ophaaldag slecht kunnen slapen en stuiterend de ophaaldag opstaan.Vroeger was het sl een paar dagen voor de ophaaldagen al mega erg.had dan de kruitgriep en at weinig en kon aan niks anders denken
Ook had ik dan vaak nachtmerries dat ik teaat was met afhalen en ik savonds geen vuurwerk had of dat ik wakker werd en het al 1 januari was.Ben nu 46 maar het de liefde voor vuurwerk blijft.

Hier is het de laatste jaren hetzelfde gebleven.De dag voor de ophaaldag slecht kunnen slapen en stuiterend de ophaaldag opstaan.Vroeger was het sl een paar dagen voor de ophaaldagen al mega erg.had dan de kruitgriep en at weinig en kon aan niks anders denken
Ook had ik dan vaak nachtmerries dat ik teaat was met afhalen en ik savonds geen vuurwerk had of dat ik wakker werd en het al 1 januari was.Ben nu 46 maar het de liefde voor vuurwerk blijft.
Dat van die nachtmerries over te laat komen met afhalen of pas op 1 januari wakker worden lees ik wel vaker. Ik moet daar altijd wel om lachen, ik heb er (tot nu toe) zelf geen last van maar het geeft maar weer eens aan hoeveel we met deze hobby bezig zijn.

Oh, dat te laat er achter komen dat de jaarwisseling al is geweest, heb ik zo vaak gedroomd. Of dat ik pas op laatste moment door heb en dan gauw zolder op om alles bij elkaar te scharrelen en omg heb ik überhaupt iets besteld en wel afgehaald...?! Bijna halve eeuw jong en het blijft denk ik nog bij me zelfs decennia na een volledig vuurwerkverdwijnen

Oh, dat te laat er achter komen dat de jaarwisseling al is geweest, heb ik zo vaak gedroomd. Of dat ik pas op laatste moment door heb en dan gauw zolder op om alles bij elkaar te scharrelen en omg heb ik überhaupt iets besteld en wel afgehaald...?! Bijna halve eeuw jong en het blijft denk ik nog bij me zelfs decennia na een volledig vuurwerkverdwijnen
Herkenbare droom. Bij mij eindigd het dan vaak zo dat ik dan eindelijk wat kan gaan afsteken; wordt het licht buiten... lol

Spanning begint vaak rond de kerst of na m,n verjaardag de 23e. Maar de dag voor afhaal en 31e blijft toch het toppunt, snap ook nooit hoe mensen het voor elkaar krijgen zoveel te eten, oliebollen etc etc. Ik krijg werkelijk waar geen hap door m,n strot of begin al te kokhalzen van Spanning haha, pas na een paar Pils begint dat los te komen:d

Rond de kerstdagen krijg ik altijd een soort van onderhuidse spanning... Bijna is het zover, de dagen erna vliegen altijd heel snel voorbij.

Back
Bovenaan