[Spanje] Spanje en vuurwerk

Zijn er trouwens ook winkels in de buurt van l'estartit die de Ricasa Trueno No4 verkopen?

je vuurwerk winkel

je vuurwerk winkel

Wat ik je kan vertellen in wel dat in Barcelona vrijwel niets te vinden is, er zijn 2 vuurwerkwinkeltjes te vinden buiten het centrum richting Camp Nou. Ik ben er zelf niet geweest dus over die winkels zelf kan ik je niets vertellen.

goed kijk maar eens op google maps doe het zo:

ga naar vertaler doe nederlands naar spaans ( vuurwerk winkel)

dan ga je naar maps en plak daar het zinnetje plus je plaats en dan vind je vast wel wat :P

ik zoek een vuurwerkwinkel in San Sebastian (noord spanje) kan iemand mij helpen?
maakt niet uit waar die zit, alleen een addres zou al top zijn!

kan iemand me helpen ik ga naar spanje ik zit in de buurt van salou en ik ga naar baralona terwijl ik daar ben weet iemand een winkel in de buurt van salou?
zeer bedankt

Hallo allemaal!

Mijn vriend heeft een huis in Spanje..Zijn moeder is Spaans.
Ik mag een keer mee naar hun vakantiehuisje en ga natuurlijk vuurwerk zoeken.
Echter is hij geen vuurwerkliefhebber, en kent hij dus geen winkels.
Hij woont in de plaats Felix, Almería, Spanje..(In het Zuiden)

Iemand die daar in de buurt een winkel weet te vinden?

Vriendelijke Groet,
Joost

Hallo mensen!
Ik ga dit jaar zomervakantie naar l'estartit toe, weten jullie winkeltjes in de buurt daarvan. en als jullie adresjes/sites hebben, hebben jullie ook aanradertjes voor mij?
alvast bedankt!

Ik ga deze zomer waarschijnlijk ook op vakantie naar spanje.
Als ik een winkel kan vinden zal ik wel ff foto's maken! :wink:

Hallo mensen!
Ik ga dit jaar zomervakantie naar l'estartit toe, weten jullie winkeltjes in de buurt daarvan. en als jullie adresjes/sites hebben, hebben jullie ook aanradertjes voor mij?
alvast bedankt!

Wat gaan er veel mensen naar l'estartit toe? Afgelopen 10 posts al 3 mensen die vragen naar een winkel in de buurt:wink:
Of gaan jullie met ze 3e? :p

Hallo allemaal!

Mijn vriend heeft een huis in Spanje..Zijn moeder is Spaans.
Ik mag een keer mee naar hun vakantiehuisje en ga natuurlijk vuurwerk zoeken.
Echter is hij geen vuurwerkliefhebber, en kent hij dus geen winkels.
Hij woont in de plaats Felix, Almería, Spanje..(In het Zuiden)

Iemand die daar in de buurt een winkel weet te vinden?

Vriendelijke Groet,
Joost

Ik was vorig jaar zomer in Marbella, zuid Spanje...
En kwam daar een winkeltje tegen die vuurwerk verkocht in het plaatsje Calla honda, ze hadden er niet veel alleen enkele knallers! Was soort van carnavals winkel:wink:
Calla honda is ongeveer 20 minuten rijden vanaf vliegveld malaga:wink:

Ik ga deze zomer naar Blanes, in begin augustus! Weet iemand misschien waar daar de vuurwerkwinkels zitten, wat er verkocht wordt en hoe het er zit met de regels omtrent vuurwerk? Alle info is welkom!
:D

Ik ga deze zomer naar Blanes, in begin augustus! Weet iemand misschien waar daar de vuurwerkwinkels zitten, wat er verkocht wordt en hoe het er zit met de regels omtrent vuurwerk? Alle info is welkom!
:D

Het schijnt dat er in Blanes 1 grote winkel zit. Ben er zelf ook een keer op vakantie geweest maar heb hem helaas niet kunnen vinden.
In malgrat zitten wel 2 winkels. Als je vanuit Blanes een taxi naar Malgrat pakt kom je hem tegen. Hij ligt dan aan de rechter kant langs de weg. Waar precies weet ik niet maar als je de rechterkant goed in de gaten houd zie je hem vanzelf liggen
Was een redelijk grote winkel heb toen helaas geen tijd gehad om hem te bezoeken.

Ook ligt er een kleinere winkel achter de carrefour in Malgrat.

Succes met je aankopen en alvast een fijne vakantie yorick :D

Ik ben de afgelopen 3 jaar in Santa Susanna geweest in de zomervakantie, helaas dat ik er te laat achter kwam dat in Malgrat de Mar een vuurwerkwinkeltje ligt, anders had ik zeker een shellkitje meegenomen (-:

Hallo allemaal,
Ik ga over een paar dagen naar Sant Pol De Mar, net boven barcelona.
Weet iemand mischien een vuurwerkwinkeltje daar in de buurt?
Of een adresje in barcelona zelf ofzow?
Alvast bedankt!

Back
Bovenaan