[Spanje] Spanje en vuurwerk

De Ricasa nr 4 zal de hardste knaller zijn in Spanje die legaal voor de consument te koop is, iig de oude weet niet hoe de nieuwe versie het doet dit jaar.

@Roel,

Ik dacht dat ze juist dat product uit de productie hebben genomen door nieuwe wetgeving. Kan je meer vertellen over de nieuwe versie?

lijkt mij dat hij met de auto is gegaan. beetje domme vraag, vraag je het mij:bonk:

ik zal je zeggen neem nooit vuurwerk of verboden goederen mee het vliegtuig in, ben je namelijk zo de sjaak.:wink:

greetz killerdome:bye:

lijkt mij dat hij met de auto is gegaan. beetje domme vraag, vraag je het mij:bonk:

ik zal je zeggen neem nooit vuurwerk of verboden goederen mee het vliegtuig in, ben je namelijk zo de sjaak.:wink:

greetz killerdome:bye:

onzin: ik had afgelopen jaar NIET met opzet maar per ongeluk nog vuurwerk in mijn tas zitten na fallas. ik kwam er thuis pas achter:bonk:
Maar goed ik heb er geen problemen mee gehad. toch zou ik het nooit met opzet mee nemen.

In lloret schijnt wel vuurwerk verkocht te worden maar heb er nog geen winkels gevonden. Weet wel dat er in malgrat de mar(een dorpje verder van lloret) 2 winkels zijn waar onder een hele grote. Hier is een maat van me geweest.

Met toeval kwam ik in een van de straten in Barcelona een vuurwerkwinkel tegen. Helaas had ik op dat moment geen camera bij me, wel heb ik een folder weten te bemachtigen die ik met julllie kan delen.
Deze filialen zijn ook te vinden in; Madrid,Barcelona,Badalona,Maresme,Girona,Vallès,Oriental,Vallès,Occidental, Osona,Baix Llobregat.

Check ook: http://www.petardoscm.com

Cheers

hee jongens,
ik had eerst alle post door gelezen maar niemand sprak over blanes:P
dus mijn vraag is weet 1 van jullie toevallig of er een vuurwerk winkel in blanes is

Back
Bovenaan