Space Shooters

Hoe vond men deze op de demo?

Ik vind de Space shooters die ik op demo's gezien heb anders dan de allereerste films die ervan online kwamen. De eerste filmpjes gaven grote boeketten achter elkaar, gevolgd door salvo's salutes.

Nu ogen die gekleurde boeketten soms erg rommelig. Tevens vind ik de rode blinkers wel mager. Ik heb ze beter gezien.
Soms is er sprake van salvo's gekleurde boeketten, waardoor de boeketten op zichzelf niet mooi meer uitkomen. En op andere momenten is het netjes boeket na boeket.

Wat mij wel opvalt, is dat bij deze pot de salvo's van de salute écht goed zijn. De burst van de salutes is erg synchroon. Wat je dus bijvoorbeeld niet ziet bij de Hoogmoed en wat ik juist van de Hoogmoed een gebrek vind.

Voor de prijs is het een mooi ding, maar dat heeft vooral te maken met de kwaliteit van de salutes. Het product moet in mijn ogen stabieler gaan presteren, dan maakt het de potentie van topper pas écht waar

:bye:

Jij geeft tenminste geen "Jan Boerenfluit" commentaren. Petje af daarvoor. In mijn ogen is er echter niet heel veel aan de cake veranderd hoor. Blijft gewoon een leuk hebbedingtje. Leuk voor zowel de knal als boekettenliefhebber

Deze blijft gewoon een toppertje. Heerlijk die salvo's met zowel sier als salutes.
De salutes komen bij mij erg hard over en het sier is ook gewoon top. Erg mooie effecten en de blinkers in een van de salvo's blijven ook lekker lang hangen.

Filmpje van de Space Shooters:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze knalde er weer flink op los op de demo van Mantel! Echt een super cake. Ik kan er wel meer over gaan l*llen, maar de Space Shooters is echt een top cake.

Filmpje van de Space Shooters:
(HD)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gaaaaf! Jesuz wat een super cake! Die knallen aren super en de salvo's prachtig!

Volgend jaar een aanrader.

Ik had hem weer en wat een geweld komt er toch uit deze topcake! Ondertussen zijn er al meer cakes op de markt die sier en salute schoten door elkaar heen hebben, maar op een of andere manier blijft deze toch uniek. De effecten zijn erg mooi zoals ze in de salvo's geschoten worden en dan die Ti-salutes, geweldig gewoon!

Wij hadden 'm ook, gekregen als kadootje. Wat een bak zeg! Mooi salvo's en goeie salutes. Volgend O&N staat deze denk ik wel op ons lijstje...

img_2365.jpg

Deze cake nog voor 14,95 aan kunnen schaffen de 30e. Stond een beetje verkleurd op de toonbank. Ik zag mensen van alles pakken, maar het deed me zeer om te zien hoe deze cake bleef staan. Uiteindelijk toch maar in de kofferbak gegooid. Zonde als hij weer een jaar de bunker in moest. Heerlijk potje.

Even in HD kijken :wink:
+ YouTube Video

Back
Bovenaan