Space Shooters

Het lijkt wel of hij hier nog geweldiger klinkt, de burstknallen zijn al vet laat staan die salutes. Hier krijg je de straat wel even mee stil met oud en nieuw :rolleyes:

Nog een filmpje van de Space Shooters
Met dank aan Rob Vuurwerkshop

movie

Aha, dat is het China filmpje, zo te horen aan de laatste woorden "万公里 改写国人生". Gelukkig maar, want ik vind het tempo van de echte cakes tijdens de demo beter! Op Moontans film gaat ie wat traagjes. Op de film van de demo vind ik hem top! Ook de prijs van €38,- is echt niet teveel, afgaande op de film en reacties van aanwezigen.
Zelf maar eens een demo op zoeken!

Aha, dat is het China filmpje, zo te horen aan de laatste woorden "万公里 改写国人生". Gelukkig maar, want ik vind het tempo van de echte cakes tijdens de demo beter! Op Moontans film gaat ie wat traagjes. Op de film van de demo vind ik hem top! Ook de prijs van €38,- is echt niet teveel, afgaande op de film en reacties van aanwezigen.
Zelf maar eens een demo op zoeken!

Waar ik me nu wel zorgen over ga maken, is over de snelheid van de potten.

Golden willow van zena, schiet op demo's normaal.
En dan maken veel mensen mee, tijdens oud en nieuw, dat cakes in 1x leeg schieten.

Hoop niet dat dat ook gaat gebeuren tijdens oud en nieuw, dat deze cake in 2 seconde weg is...

Maja,daar moet ik niet van uitgaan.

de film van Rob's Bikecenter zijn van de fabrieken. blijkbaar komen deze direct uit de fabrieken, dan kan het zijn dat het kruit misschien nog wat vochtig is en dus een slapper effect hebben. de artikelen die zijn geschoten op de demo van Wolff zijn direct uit de voorraad gehaald, en dus het effect wat op de demo zichtbaar was, is het effect wat het zal worden!

Ik zag op het ene filmpje een pot met een hoog tempo en op het andere filmpje een lager tempo. Het tempo van de cake "die net uit de fabriek kwam" vond ik veel beter dan het snelle een rommeligere schietkarakter van de "democake".

dat las ik, maar kan me haast niet voorstellen dat er 16 in een karton van passen. Ok i take it for real :) dank je wel killerdome

16 in een carton klopt niet!
Dit is een fout in de catalogus van Wolff!

Ook voor de aanwezige winkeliers op vwc denk hier aan met bestellen, de werkelijke carton inhoud is 6 stuks! :)

Je hoort ook echt die doffe klappen van die salutes domineren. Wat dus veel cakes niet het geval is. Oorlog! Super cake net als de Mega boost die eigenlijk net iets te prijzig is.

Back
Bovenaan