Sound Barrier

Wat een supercake zeg! Begint als de Salute, gaat dan verder als de Silver Salute en eindigt als No Mercy!

SuperRrrrrrrrrrrrrrr

Heb net mijn oud en nieuw band terug gekeken. Wist eerst niet wat het was, maar toen het eenmaal doordrong wist ik dat deze cake het was! Wat een beukert zeg! Gaat net zo hoog of laag als de Salute, knalt hem op den duur erin als de SS en gaat dan zijn eigen weg met oplopende knallen. Denk dat 3x deze lekkerder is als 5/6x SS.
SS knalt dan gelijkmatiger, maar deze dreunt dan ook verschrikkelijk door hoor.

Ik moet, ik moet , ik moet hem dit jaar hebben.

Naar mijn gevoel gaat deze harder dan de Silver salute.

Duurt langer, je betaald wel meer, maar dan ook 2x zo meer plezier!

Nu hopen dat vuurwerkland steenbergen hem krijgt! :D
of de no mercy

Laatst bewerkt:
Conclusie: De Sound Barrier gaat harder dan de Silver Salute? Of in ieder geval, geeft meer geweld dan de Silver Salute. Kan ik daar vanuit gaan? Want dan wordt het voor mij deze om 0:00 uur i.p.v. 2 of 3 keer de Silver Salute.

De knal is voor iedereen verschillend en het is dan ook moeilijk te zeggen weke cake harder is omdat er naar mijn weten nooit een experiment met een decibelmeter is geweest om cakes op excact dezelfde locaties te vergelijken. Dus mijn mening is haal de cake die je het meeste aanspreekt want qua hardheid zijn ze mijns inziens gelijk of bijna gelijk en is het verschil dus te verwaarlozen.

Conclusie: De Sound Barrier gaat harder dan de Silver Salute? Of in ieder geval, geeft meer geweld dan de Silver Salute. Kan ik daar vanuit gaan? Want dan wordt het voor mij deze om 0:00 uur i.p.v. 2 of 3 keer de Silver Salute.

In het begin niet, gedurende het verloop van de cake wel.

De knal is voor iedereen verschillend en het is dan ook moeilijk te zeggen weke cake harder is omdat er naar mijn weten nooit een experiment met een decibelmeter is geweest om cakes op excact dezelfde locaties te vergelijken. Dus mijn mening is haal de cake die je het meeste aanspreekt want qua hardheid zijn ze mijns inziens gelijk of bijna gelijk en is het verschil dus te verwaarlozen.

Ik doelde meer op de 'gewelds-factor', die Jupiler goed heeft beschreven, maar toch bedankt voor je antwoord.

Hoewel menigeen vindt dat de Silver Salute de hardste knalcake is, betwijfel ik dat toch na het zien (en horen) van de Sound Barrier in Rijswijk. Dat idee had ik vorig jaar bij deze demo ook al, en nu weer.
Aan de lokatie kan het dus niet liggen, haha!

Wát een bak geweld is deze Sound Barrier, zeg! Ik vind het een topper!
Jammer dat je op bijna elke hoek van de straat een SS kan kopen, maar dat je voor deze Sound Barriers half NL moet doorkruisen.

Toch ben ik bang dat er dit jaar een projectje moet komen met Silver Salute, Sound Barrier én Secret Salute erin.
Mooi moment om even een oliebolletje te gaan halen binnen....

Jan, die Sound Barrier knalt net zo hard als de Silver Salute, is één effect namelijk, grotere versie van de Silver Salute.

Silver Salute en de 36s uit het Burst Duo is hetzelfde.
No Mercy is de grote Silver Salute, in Burst Duo is dat dus die 72s en in Lidu hebben ze hem nogmaals als Sound Barrier.

Dus, 3 kansen om hem op te pikken hehe, maar ben het met je eens, die 72s is beter, knal is hetzelfde, maar de opbouw is beter en geeft daardoor meer geweld.

:bye:

Nog steeds appels met peren vergelijken. SS geeft constant 3 salutes met een gelijkmatige niveau van geluid, terwijl het geluid door toename van het aantal salutes dat tegelijk afgaat toeneemt.

Maar beiden zijn zeer bruut. Door de achterlijk prijsverhoging van 6,50 bij de dichtsbijzijnde dealer, wil ik deze laten liggen, maar wat was gisteren weer goed zeg. Ik voelde de dreunen gewoon lichtjes in mijn buik :D

Serieus mensen, staar je niet blind op de SS. De Sound Barrier/No Mercy is iets duurder, maar absoluut net zo lekker!

Laatst bewerkt:
Deze soundbarrier zal best "hetzelfde" zijn als de Silver Salute, maar deze kwam op mij tijdens de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal toch echt als meest intense cake uit de bus. Jemig wat een geweld. Echt een super knal topper!

Aanvulling op startpost

Artikelnummer: 815
Artikelnaam: Sound Barrier
Afmeting: 300x145x120 mm
Bruto Gewicht: 3000 Gram
Netto Kruitgewicht: 374 Gram
Aantal Schoten: 72 Schoten
Effectomschrijving: Deze cake doorboort de geluidsbarrière met 72 shots! Maximaal gevulde knalcake met zilveren salute-bursts!
Tijdsduur: 50 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: €41,50

Back
Bovenaan