Souman Vuurwerkdemo Hattem

Ik ben ook even langs Souman gegaan gisteren. Nog nooit eerder was ik hier geweest, gek genoeg. De demo was piekfijn verzorgd! Voldoende vriendelijk personeel om iedereen te helpen en de juiste kant op te wijzen. Lekkere oliebollen. Prima showroom ook. De demo werd goed hoorbaar omgeroepen en van commentaar voorzien. Er werden veel artikelen geschoten, dus het duurde al met al flink lang. De weerscondities waren ook perfect. Ik heb genoten van de gezelligheid en de schitterende finale! Daar had DFP echt hun best op gedaan. Lekker gebruik van PSE met die tails en bodemblitzen.

De producten vond ik erg zwak. Ik had op basis van de schietlijst al geen hoge verwachtingen, en helaas is dat uitgekomen. China Red is echt slappe meuk geworden, zo zonder kooi. Hello Fireworks deed het iets beter, maar ook daar moet je zoeken naar de toppers. 🧐 Wizard, SpaceX, Forza 5 en Opal Hunter deden het goed. Maar bij Hello Fireworks vraag ik mij af of er wel batch 2025 (kooiloos) geschoten werd. De klappen deden mij denken aan gekooide 2024 artikelen...
Zo'n vermoeden had ik ook de Wizard bevatte namelijk ook een fout bij de 2de salvo waarin eerst de twee linker schoten gingen en daarna de drie rechter schoten en laat dit nou net zijn wat er ook bij mij gebeurde vorig jaar :)

Back
Bovenaan