Souman Vuurwerkdemo Hattem

Ook net terug vanuit Hattem, je kan wel merken dat deze mensen liefhebbers zijn maar het was wel een rommelige demo. Ook jammer dat het meeste per 2 of 3 geschoten was en dat er geregeld iets niet klopte.

Hello cakes waren goed. FWS kon me niet echt bekoren en op een enkeling van China Red was dat ook niet veel soeps.

Finale was top! En volgens mijn dochter was de oliebol ook top 😂

Al met al mooi weer wat vuurwerk gezien maar geen FOMO gevoel van deze producten van de demo overgehouden.

In ieder geval bedankt voor deze avond!
Wij vonden de oliebol wel behoorlijk een letterlijke oliebol. 😄

Samen met Jawe naar deze demo geweest.
Voor mij de eerste van dit jaar, ik heb alle importeurs demo's moeten missen en dit was de eerste en naar wat ik vrees tevens de laatste van dit jaar.

Vanaf de Gelderse Vallei toch ruim 3 kwartier rijden, maar het was er echt goed druk, vergelijkbaar met de demo van Ano vuurwerk.
Hoezo vuurwerk leeft niet meer bij de Nederlanders. (Pleurt op!)
Hello Fireworks dat was prima spul, alleen China Red daar vond ik wel ernstig matig.
2 artikelen die per 2 zijn schoten, kwamen qua effecten niet overeen kwamen en ook van de 3 en dubbele artikelen, daar zat veel tijdsverschil tussen.
Van China Red vond ik de Opal Hunter een zeer fraaie cake en de Red London vond ik van prima kwaliteit.
De laatste compound de China Red dragon tails, daarvan ik de goud effecten niet onder doen van Riakeo, maar voor de rest best rommelig.
En als je dan naar de prijs kijkt van dat artikel, dan krijg ik toch jeuk op het plekje waar het nooit licht is.

Finale was subliem, daar zat trouwens een hele mooie fontein in, Jawe dacht dat het theater vuurwerk was of toch een artikel?
Onderweg op de A50 veel beginnende mist gezien, maar totaal geen last van gehad.

Back
Bovenaan