Sonnet 9

Ik vond deze echt top! Doen niets toe nauwelijks onder voor de toppers Junk/Big Chill, Ball Pythons, Kometenbomben en de Eccentric shots.

Subliem vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven. De Eccentric shots waren toch echt een stuk beter.
Als je alleen de Sonnet 9 hebt geschoten kan ik me wel voorstellen dat je onder de indruk was want het zijn wel fraaie apparaten.

Ik had overigens ook 1 exemplaar waar alleen een dikke mine uit kwam. Geen idee welk nummer het was.

Pff ik weet het niet hoor maar de eccentric shots zijn veel beter en de belgische variant van luypaers is nog beter!

Voor mij nooit meer... bombettes die maar 6meter de lucht in schieten en weer terugkletsen op de grond... levensgevaarlijk de sonnet 9

Subliem vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven. De Eccentric shots waren toch echt een stuk beter.
Als je alleen de Sonnet 9 hebt geschoten kan ik me wel voorstellen dat je onder de indruk was want het zijn wel fraaie apparaten.

Ik had overigens ook 1 exemplaar waar alleen een dikke mine uit kwam. Geen idee welk nummer het was.
Hier ook pythons en eccentric. Waren allemaal klasse. Blij dat ik genoeg van deze heb voor de volgende jaarwisseling!

Smaken verschillen. Ik vond sonnet beter dan eccentric, hoewel die ook top zijn.

Het staat idd geheel los van GBV Evolution is gewoon een merk wat inmiddels geregistreerd is en onder licentie door GBV op de markt wordt gebracht.
Wat betreft kwaliteit zou er niks veranderd moeten zijn, echter kan het altijd voorkomen dat een product minder presteert dan beoogd, echter kan het ook voorkomen dat het beter presteert.
Het is en blijft handwerk in China, en we proberen uiteraard te waken over de kwaliteit.
Producten die niet zijn zoals beoogd worden uiteraard elk jaar meegenomen in een evaluatie met onze producenten.

gr
Marchel

Marchel, misschien klinkt het hard maar over de gehele linie is evo dit jaar van mindere kwaliteit terwijl de prijzen flink omhoog zijn gegaan.

Er worden samples geschoten waarvan keihard word gezegd dat het productie is.

Ik herken evo gewoon niet meer terug.

Laten we eerlijk wezen, dit jaar is niet zo goed verlopen. Ik hoop van harte dat je alles weer op de rit krijgt, succes.

Marchel, misschien klinkt het hard maar over de gehele linie is evo dit jaar van mindere kwaliteit terwijl de prijzen flink omhoog zijn gegaan.

Er worden samples geschoten waarvan keihard word gezegd dat het productie is.

Ik herken evo gewoon niet meer terug.

Laten we eerlijk wezen, dit jaar is niet zo goed verlopen. Ik hoop van harte dat je alles weer op de rit krijgt, succes.

Ik deel dit geheel, voor mij heeft EVO altijd in de top 3 gestaan en met veel producten op nummer 1.
Ik weet niet wat er dit jaar is gebeurd maar de kwaliteit is een stuk minder geworden, nieuwe producten die stevig aan de prijs waren presteerden ondermaats t.o.v. de goedkopere concurrenten zoals RUBRO.
De grootste tegenvaller was toch wel de SONNET9, mooie doos, dikke prijs maar de prestatie waren beduidend minder tov een junk of big chill. Ik hoop daarom ook echt dat er meer gestuurd wordt op de kwaliteit en dat de tussentijdse kwaliteitscontrole in china opgeschroeft wordt en jullie met je leverancier duidelijke afspraken maken. Samples en productie liggen wbt kwaliteit altijd wel wat uit elkaar, maar vond het dit jaar bizar groot verschil. Hopelijk wordt het dit jaar weer zoals ouderwets.

Heerlijke sfeer video, single shots zien er ook redelijk goed uit. Zou ze voor de prijs niet halen, maar dat is toch irrelevant inmiddels :(
Ze zien er inderdaad niet slecht uit, maar ook weer niet heel goed. In ieder geval diverse effecten. Voor de aangeboden prijs heb ik ze laten staan. Voor 3 of 4 tientjes had ik ze misschien meegenomen.... Maar ja dat is achteraf praten

Ze zien er inderdaad niet slecht uit, maar ook weer niet heel goed. In ieder geval diverse effecten. Voor de aangeboden prijs heb ik ze laten staan. Voor 3 of 4 tientjes had ik ze misschien meegenomen.... Maar ja dat is achteraf praten

vindt ze geen 50 mm waardig dit is totaal anders dan de product video, Burst is wel zwaar maar uit werkingen echt heel mager totaal niet beter dan een 25 a 30 mm compound of zo

Ik heb een vergelijking gemaakt van maar liefst 15 verschillende F3 Singleshots.

De Sonnet9 vond ik vooraf erg prijzig ondanks de freakprijs van €50 maar uiteindelijk een doos kunnen ruilen met een maat tegen de strong celebration van Mania waardoor ik er dus €35 voor betaald heb.

De bombettes zaten ook bij mij los in de mortier en de laatste had hoogtevrees waardoor deze 20cm boven de mortier een duik naar onder nam dit zorgde voor paniek en sterrenkoppen haha. Ik kan er op lachen maar dit mag uiteraard niet voorkomen.

De Sonnet9 kunnen jullie zien vanaf: 01:19

Back
Bovenaan