heho
VWC lid
Alle 9 waten subliem. Wat een toppers
We hebben ons dus voor niks druk gemaakt ....
Niks voor “ons” ...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alle 9 waten subliem. Wat een toppers
Hier ook pythons en eccentric. Waren allemaal klasse. Blij dat ik genoeg van deze heb voor de volgende jaarwisseling!Subliem vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven. De Eccentric shots waren toch echt een stuk beter.
Als je alleen de Sonnet 9 hebt geschoten kan ik me wel voorstellen dat je onder de indruk was want het zijn wel fraaie apparaten.
Ik had overigens ook 1 exemplaar waar alleen een dikke mine uit kwam. Geen idee welk nummer het was.
Subliem vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven. De Eccentric shots waren toch echt een stuk beter.
Als je alleen de Sonnet 9 hebt geschoten kan ik me wel voorstellen dat je onder de indruk was want het zijn wel fraaie apparaten.
Ik had overigens ook 1 exemplaar waar alleen een dikke mine uit kwam. Geen idee welk nummer het was.
Het staat idd geheel los van GBV Evolution is gewoon een merk wat inmiddels geregistreerd is en onder licentie door GBV op de markt wordt gebracht.
Wat betreft kwaliteit zou er niks veranderd moeten zijn, echter kan het altijd voorkomen dat een product minder presteert dan beoogd, echter kan het ook voorkomen dat het beter presteert.
Het is en blijft handwerk in China, en we proberen uiteraard te waken over de kwaliteit.
Producten die niet zijn zoals beoogd worden uiteraard elk jaar meegenomen in een evaluatie met onze producenten.
gr
Marchel
Hmmm, om eerlijk te zijn vind ik het niet echt mooi overkomen, zelfs heel rommelig en dan te bedenken hoeveel dit wel niet heeft gekost, oh boy.![]()
Marchel, misschien klinkt het hard maar over de gehele linie is evo dit jaar van mindere kwaliteit terwijl de prijzen flink omhoog zijn gegaan.
Er worden samples geschoten waarvan keihard word gezegd dat het productie is.
Ik herken evo gewoon niet meer terug.
Laten we eerlijk wezen, dit jaar is niet zo goed verlopen. Ik hoop van harte dat je alles weer op de rit krijgt, succes.
Ze zien er inderdaad niet slecht uit, maar ook weer niet heel goed. In ieder geval diverse effecten. Voor de aangeboden prijs heb ik ze laten staan. Voor 3 of 4 tientjes had ik ze misschien meegenomen.... Maar ja dat is achteraf pratenHeerlijke sfeer video, single shots zien er ook redelijk goed uit. Zou ze voor de prijs niet halen, maar dat is toch irrelevant inmiddels :(
Ze zien er inderdaad niet slecht uit, maar ook weer niet heel goed. In ieder geval diverse effecten. Voor de aangeboden prijs heb ik ze laten staan. Voor 3 of 4 tientjes had ik ze misschien meegenomen.... Maar ja dat is achteraf praten