Sonnet 9

Deze gaan er zeker komen, zeg ik nu ! Prachtige singleshots, lekker gevarieerd en 9 lontjes ... Jummie.
Ik ga voor €35 :D

Gewoon kopen. Zijn te mooi om aan voorbij te gaan. Sowieso het laatste jaar dat deze singleshots verkocht mogen worden. Dus zeker 2 setjes:p maar misschien nog meer.

Zal het echt zover komen:cry:? (Verbod)
Die kleine single shots bint veel linker ivm de jeudige stoker die er verkeerd mee omgaat.

Mooie kwaliteit zo te zien. Effecten blijven best lang zichtbaar. Als de prijs goed is, wil ik deze graag kopen!

Ik zag ze ook voorbij komen op YouTube. Zeer gevarieerd setje die ik persoonlijk boven de Eccentric shots zou stellen. Ik ben meer benieuwd naar de kartoninhoud, want ik zie een leuk projectje aankomen.. :)

Gave singleshots!

Ik gok op een hogere vanafprijs, vanwege een nieuwe lijn die die qua looks kwaliteit moet uitstralen.
Ik gok op € 50+ euro's. Vind het nogal wat dat iedereen ze graag inslaat ongeacht de prijs. Voor de (veelgenoemde) € 45 kan je ook een leuke box krijgen, dan heb je wel meer dan 9 shots, oke geen 50mm, maar toch.

Gave singleshots!

Ik gok op een hogere vanafprijs, vanwege een nieuwe lijn die die qua looks kwaliteit moet uitstralen.
Ik gok op € 50+ euro's. Vind het nogal wat dat iedereen ze graag inslaat ongeacht de prijs. Voor de (veelgenoemde) € 45 kan je ook een leuke box krijgen, dan heb je wel meer dan 9 shots, oke geen 50mm, maar toch.

Vuurwerk is natuurlijk ook een beleving. Een 50mm singleshot heeft een lekker lancerings geluid en een flinke klap ( 4 grams nitraatflash ) en een groot boeket. Als liefhebber daarvan kan je dat boven een cake stellen natuurlijk. Zo kan je je collectie ook variëren toch? Ik betaal liever wat meer voor een betere beleving dan dat ik minder betaal voor een mindere beleving. Zeg maar kwaliteit boven kwantiteit. Maar dat staat los van wat jij zegt natuurlijk. De meeste mensen hier die dit soort singleshots kopen, komen ook vast niks te kort in de collectie met andere producten zoals cakes en cakeboxen.

Vuurwerk is natuurlijk ook een beleving. Een 50mm singleshot heeft een lekker lancerings geluid en een flinke klap ( 4 grams nitraatflash ) en een groot boeket. Als liefhebber daarvan kan je dat boven een cake stellen natuurlijk. Zo kan je je collectie ook variëren toch? Ik betaal liever wat meer voor een betere beleving dan dat ik minder betaal voor een mindere beleving. Zeg maar kwaliteit boven kwantiteit. Maar dat staat los van wat jij zegt natuurlijk. De meeste mensen hier die dit soort singleshots kopen, komen ook vast niks te kort in de collectie met andere producten zoals cakes en cakeboxen.
Mooi verwoord. Precies dat.

Mooi dat Evo voor loopt op de rest met dit soort single shots. De Eccentric waren fenomenaal en dat geeft vertrouwen voor dit (helaas; laatste) jaar:thumbup:

Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens MasterBsc! Ik begin me dan ook mateloos te ergeren aan het feit dat bij elk nieuw product direct een discussie over de prijs ontstaat. Je kunt nou eenmaal niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Als je premium kwaliteit wilt zul je hier meestal ook een premium prijs voor moeten betalen. Dit is een afweging die je zelf moet maken, ga je voor kwaliteit of kwaliteit. :thumbup:

Back
Bovenaan